PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 363-lea magazin din România în comuna Florești-Stoenești, județul Giurgiu. Începând cu 16 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.
Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.
Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Situat pe strada 1 Decembrie 1918 nr. 128, comuna Florești-Stoenești, județul Giurgiu, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21.00, iar duminica între 8:00 – 20:00. Oferă 55 de locuri de parcare, din care trei pentru persoane cu dizabilități. Suprafața interioară de vânzare a magazinului este de 895.79 mp.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 363 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala. Si nu ne referim aici la varsta celor doi de la data respectiva (46 de ani versus 24 de ani), ci la faptul ca edilul a angajat pe aceasta tanara ca și consiliera lui personală la primărie, deci a mai creat o „suzeta” de „supt” bani publici. Era doar imorala deoarece era greu de demonstrat incompatibilitatea. Dupa ce sâmbătă, 26 martie 2023, a avut loc ceremonia religioasă a logodnei la biserică, urmată de o petrecere pe cinste (sărbătorind atât ziua lui de naștere, cât și logodna), situatia edilului nu era doar imorala, trecand la o vadita incompatibilitate.
Nu este treaba noastra ca edilul traieste o realitate paralela, ca ar avea 41% in sondaje, etc.
Nu este problema noastra ca edilul confunda „Republica Ploiesti” cu Sicilia si a creat „suzete de supt” si capusat bugetul local, deci bani publici. Este si problema opiniei publice. Edilul a creat „suzete” de supt” bani publici confundand urbea cu Sicilia: „Nasa” – Albu Simona – city manager al municipiului Ploiesti; „Nasul” – Albu Catalin – „uns” director general la Politia Locala Ploiesti, deci- cu o „suzeta” mare, mare de tot, etc.
Sotia si fiica de SRI-ist (tânăra Andrada Necșulescu) a trecut cu „suzeta” de la Primarie la Prefectura, la prietenul Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova.
Lumea s-a saturat de atatea „suzete” conectate la prejudicierea bugetului.
Si, exemplele pot continua…exact ca in comedia de moravuri sociale și politice, scrisă de dramaturgul român Ion Luca Caragiale –O scrisoare pierdută:
„Contul jidanului s-a plătit la Comitet pe patruzeci şi patru de steaguri.
PRISTANDA (naiv)
Da.
TIPĂTESCU
Ei?… s-a pus patruzeci şi patru de steaguri?
PRISTANDA
(cu tărie)
S-a pus, coane Fănică, s-a pus… Poate unul-două să le fi dat vântul jos… da’ s-a pus…
TIPĂTESCU
Patruzeci şi patru?
PRISTANDA
Patruzeci şi patru în cap, coane Fănică.
TIPĂTESCU
(râzând)
Nu umbla cu mofturi, Ghiţă. Nu m-am plimbat eu la luminaţie în trăsură cu Zoe şi cu nenea Zaharia în tot oraşul? Tocmai ea, cum e glumeaţă, zice: „Ia să-i numărăm steagurile lui Ghiţă”…
PRISTANDA
(mâhnit)
Îmi pare rău! Tocmai coane Joiţica, tocmai dumneei, care de!… Să ne aşteptăm de la dumneei la o protecţie…
TIPĂTESCU
Apoi, ea n-a zis-o cu răutate, a zis-o în glumă. Nu ştie şi nenea Zaharia şi ea că eşti omul nostru…
PRISTANDA
Al dumneavoastră, coane Fănică, şi al coanii Joiţichii, şi al lui conul Zaharia… Ei? Şi le-aţi numărat, coane Fănică?… Ei? Aşa e? Patruzeci şi patru…
TIPĂTESCU
Vreo paispce… cinspce.
PRISTANDA
Apoi să le numărăm, coane Fănică; să le numărăm; două la prefectură.
TIPĂTESCU
Două…
PRISTANDA
Două pe piaţa lui 11 Fevruarie…
TIPĂTESCU
Patru…
PRISTANDA
(căutând în gând)
Două la primărie...
TIPĂTESCU
Şase…
PRISTANDA
(acelaşi loc)
Unul la şcoala de băieţi…
TIPĂTESCU
Şapte…
PRISTANDA
Unul… la şcoala de fete…
TIPĂTESCU
Opt…
PRISTANDA
Unul la spital…
TIPĂTESCU
Nouă…
PRISTANDA
Două… la catrindală, la Sf. Niculae…
TIPĂTESCU
Unsprezece.
PRISTANDA
Două la prefectură… paispce...
TIPĂTESCU
(râzând)
Le-ai mai numărat pe ale de la prefectură.
PRISTANDA
Nu, coane Fănică, să trăiţi! (continuă repede, pe nerăsuflate.) Două la primărie, optspce, patru la şcoli, douăzeci şi patru, două la catrindală la Sf. Niculae, treizeci…
TIPĂTESCU
(râzând)
Le-ai maii numărat o dată pe toate astea şi aduni rău…
PRISTANDA
Doamne păzeşte, coane Fănică, să trăiţi, patruzeci şi patru, în cap… patruzeci şi patru… Cum zic, unul-două, poate vântul… ori cine ştie…
Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include echipamente de construcții, aer condiționat și instalații, cu 95%
Clasamentul creșterilor este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrană și accesorii pentru animale (16,7%) și Mâncare și băuturi (8,2%)
Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 110 de magazine online, din 17 categorii de comerț electronic
Timișoara, 9 mai 2024 – Luna care s-a încheiat cu Sărbătorile Pascale a adus magazinelor online cel mai mare plus de vânzări în categoria Hardware, ce include echipamente de construcții, aer condiționat și instalații, de 95%, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor.
„Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, care aproape s-a dublat. În plus, momentul investițiilor în casă s-a regăsit și în categoria Echipamente de birou, iar mulți utilizatori ai magazinelor online au profitat de sărbători pentru a-și face și mai bun locul în care lucrează de acasă”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
Topul creșterilor vânzărilor online înregistrate în luna care s-a încheiat de Paște este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrană și accesorii pentru animale (16,7%) și Mâncare și băuturi (8,2%).
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Despre Aqurate
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.
Pentru calvarul de pe străzile din Ploiesti – PSD-istul Andrei Volosevici – a fost agresat verbal si fizic de catre un cetatean al urbei lui Caragiale – Ziarul Incisiv de Prahova
Va dezvaluiam ca, intr-un moment de sinceritate, Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova recunoaste: În campanie minţi ca să te voteze electoratul, după care nu-ţi mai pasă. Aşa se întâmplă în politică: venim în campanie şi minţim, pentru că şi eu fac „politică”.
Avand in vedere implicarea in scandalurile Fermei Dacilor și escrocheria White Tower ( aici ), incompetența dovedita, minciunile și dezinformarea marca PSD cu privire la situația din Slănic (aici),Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova solicita sa NU fie VOTAT!
Ploile torențiale din perioada Paștelui au provocat panică în localitatea Slănic din Prahova, unde strada Baia Verde prezintă fisuri și cratere semnificative în carosabil, punând în pericol clădirile și locuitorii din zonă.
Pentru a ascunde incompetenta si minciunile, Emil Drăgănescu, fost gardian public provenit de la Politia Locala Ploiesti si actual Prefect de Prahova (ca sa realizam ce cadre are PSD in Prahova), duce incompetenta/neputinta lui Virgiliu Nanu la o adevarata opera de arta aratand vinovati imaginari, pe principiul lui Andrei Volosevici.
Convocarea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Prahova, chiar de doua ori, pentru a aproba aceeasi solutie aprobata anterior este una din ispravile de top. Probabil, Emil Drăgănescu doreste sa incerce si legea lui Murphy: “Dacă un lucru se face greşit îndeajuns de des, va deveni corect”!
Mai mult, cu un tupeu si aroganta iesita din comun, tipic PSD-ista, ameninta Consiliul Judetean cu controale ale autoritatilor pe care PSD-ul le are la „laba”, printre aceste autoritati fiind mentionata si ISC Prahova condusa de renumitul Marius Albișor. Reamintim ca ISC Prahova a fost utizata pentru intimidarea si santajarea edililor PSD care au curajul să plece spre liberali (aici).
Disperare mare mon cher! Probabil ca aceasta disperare vine si din sondajele reale unde se arata un „Volo” sub 10% si un PSD pus pe butuci in Prahova. Vom reveni. (Cristina T.).
Nota: Informatiile din aceasta rubrica trebuie luate sub beneficiu de inventar, ele facand parte din categoria zvonurilor sau a pamfletului. Luati-le ca atare!