Connect with us

Uncategorized

Elevii hotărâți să transforme lumea prin inovație mai au la dispoziție doar o săptămână pentru a se înscrie în competiția Solve For Tomorrow

Publicat

pe

București, România – 3 noiembrie 2023 – Timpul se scurge rapid – a mai rămas doar o săptămână până când se încheie perioada de înscriere în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow. Elevii cu vârste între 16 și 18 ani sunt așteptați să se alăture competiției organizate de Samsung Electronics România și să-și aducă ideile inovatoare în lumina reflectoarelor.

Prima etapă a competiției ideilor pentru viitor se apropie de final, astfel că tinerii hotărâți să schimbe lumea cu ideile lor sunt invitați să-și înscrie proiectele, singuri sau împreună cu alți 4 prieteni, completând formularul disponibil pe site până pe 10 noiembrie inclusiv.

Desfășurată în parteneriat cu Junior Achievement România, organizație non-profit internațională, și cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest, competiția Solve for Tomorrow are obiectivul de a îmbina tehnologia, educația și creativitate cu soluțiile eficiente și sustenabile, pentru a încuraja un număr cât mai mare de elevi să identifice soluții inovatoare pentru a rezolve diverse probleme pe care aceștia le identifică în comunitățile din care fac parte.

În cadrul programului, tinerii își pot aduce la viață ideile inovatoare cu ajutorul sesiunilor de mentorat și al cursurilor de Sustainable Design Thinking, organizate de Samsung Electronics România și Junior Achievement România, devenind astfel creatorii unor soluții menite să contribuie la construirea unui viitor mai bun pentru comunitate.

Cum se pot înscrie elevii?

În competiție se pot înscrie toți elevii din România cu vârste între 16 și 18 ani, direct pe platforma https://www.samsung.com/ro/solvefortomorrow/ . Sunt așteptate proiecte până la data de 10 noiembrie, în cadrul celor patru categorii ale competiției:

  1. Mediu Înconjurător
  2. Diversitate și Incluziune Socială
  3. Educație
  4. Dezvoltare Durabilă.

Pentru mai mult detalii, vă rugăm să consultați regulamentul disponibil aici.

Competiția națională Solve for Tomorrow este formată din două etape:

  • Etapa I– elevii se pot înscrie individual sau în echipe de până la 5 membri, indiferent de studii sau calificări. După încheierea perioadei de înscriere, membrii juriului vor selecta 25 de idei.
  • Etapa a II-a– elevii selectați în etapa a doua vor avea acces la workshop-uri și sesiuni de mentorat, menite să îi ajute să își dezvolte ideile inovatoare care au potențialul de a rezolva diverse provocări cu care societatea se confruntă.

Calendarul competiției:

Etapa I:  Perioada de înscriere: 26 septembrie – 10 noiembrie 2023

Etapa II:

  • Jurizarea proiectelor înscrise: 13 – 17 noiembrie 2023
  • Anunțarea participanților selectați pentru etapa a II-a, pe site-ul competiției: 20 noiembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de Sustainable Design Thinking: 27 noiembrie – 14 decembrie 2023
  • Participanții lucrează la dezvoltarea ideilor înscrise în competiție: 28 noiembrie – 20 decembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de antreprenoriat: 15 – 22 ianuarie 2024
  • Desfășurarea sesiunilor de mentorat. Sesiunea I (11-15 decembrie 2023) | Sesiunea II (29 ianuarie – 7 februarie 2024)
  • Eveniment Demo Day: 22 februarie 2024
  • Finala competiției: 29 februarie 2024

Premiile oferite: 

  • Locul I – câștigătorul sau fiecare membru al echipei câștigătoare va primi câte un telefon Samsung Galaxy Z Flip5 256GB. În plus, câștigătorul sau echipa câștigătoare va beneficia de o vizită la biroul Google România, în cadrul căreia va beneficia de o sesiune de Q&A cu reprezentanții companiei, în vederea obținerii de informații cu ajutorul cărora să-și poată continua dezvoltarea ideii după finalizarea Competiției.
  • Locul II – câștigătorul sau fiecare membru al echipei câștigătoare va primi câte un telefon Samsung Galaxy S23 256GB. În plus, câștigătorul sau echipa câștigătoare va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.
  • Locul III – câștigătorul sau fiecare membru al echipei câștigătoare va primi câte un ceas Samsung Galaxy Watch6 clasic. În plus, câștigătorul sau echipa câștigătoare va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.

Premii speciale oferite:

  • Popularity Award – se acordă unui singur participant, pe baza voturilor celorlalți participanți în cea de-a doua etapă a competiției – 1 telefon Samsung Galaxy A54, 256GB. În plus, câștigătorul va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.
  • Social Ambassador Award – se acordă participantului cu cele mai multe postări despre competiție publicate pe conturile sale de social media pe perioada desfășurării Competiției, folosind #SFT_Romania_2023, #SFTRO23 – 1 Samsung Galaxy Tab S9 11”. În plus, câștigătorul va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.
  • Best Teacher – se acordă celui mai implicat profesor coordonator, care își ajută echipa motivând-o și care va arăta abilități de conducere, fiind un adevărat lider de echipă – 1 videoproiector The Freestyle Gen2 și 1 Galaxy Buds2 PRO. În plus, câștigătorul va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.

Despre Solve for Tomorrow

Lansat în 2010, Solve for Tomorrow este o competiție unică prin care se încurajează gândirea inovatoare, munca în echipă și dezvoltarea unor idei de inovare socială care rezolvă cele mai urgente probleme ale comunității. Solve for Tomorrow este organizată în aproximativ 23 de țări din întreaga lume, cu peste 1,8 milioane de studenți participanți. În acest timp, competiției Solve for Tomorrow i s-au alăturat mii de studenți, profesori și părți interesate din întreaga lume, cultivând mereu un spirit de invenție și creativitate în școlile și comunitățile în care operează.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, electrocasnicelor, a sistemelor de rețea, a sistemelor LSI și a soluțiilor LED. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la news.samsung.com.

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Soluțiile avansate de monitorizare Prysmian sprijină modernizarea rețelei electrice din București

Publicat

pe

De

București, 11 noiembrie, 2025

Rețeaua electrică a Bucureștiului devine mai sigură și mai eficientă pe tronsonul Grozăvești – Filaret, odată cu instalarea soluțiilor avansate de monitorizare Prysmian pentru sistemele de cabluri subterane de înaltă tensiune.

Aceste soluții se bazează pe tehnologiile DTS (Distributed Temperature Sensing) și DAS (Distributed Acoustic Sensing), integrate într-un sistem DTAC (Distributed Temperature and Acoustic) de monitorizare combinată a temperaturii și acusticii.

Tehnologia avansată de monitorizare utilizată între cele două stații a fost furnizată în premieră de Prysmian România pentru Rețele Electrice România (parte a grupului PPC) care devine, astfel, primul beneficiar din țară al unor astfel de soluții.

Acest proiect face parte dintr-un program mai amplu de reabilitare și înlocuire a cablurilor de înaltă tensiune dintre stațiile Grozăvești și Filaret, un pas esențial pentru creșterea siguranței alimentării cu energie și pentru  reducerea pierderilor de curent în sectoarele 4 și 5. În cadrul acestei inițiative, Rețele Electrice România a finalizat cu succes testarea și punerea în funcțiune a noii linii subterane Grozăvești–Filaret. Noua linie funcționează la 110 kV, cu o capacitate de 170 MVA, fiind mai performantă și mai eficientă decât cea anterioară.

Soluțiile de monitorizare Prysmian oferă operatorilor de rețea date în timp real despre încărcarea și stresul operațional al sistemelor de cabluri, aspect din ce în ce mai important pe măsură ce cererea de energie electrică crește și pune presiune pe rețelele electrice.

Printre avantajele multiple ale soluțiilor de monitorizare implementate în România se numără:

  • monitorizarea continuă a temperaturii, a semnalelor acustice și a vibrațiilor în sistemele de cabluri, care acționează ca „entități vii” și transmit permanent informații despre starea și localizarea lor, astfel încât operatorul le poate supraveghea în timp real;
  • ajută la prevenirea defectelor din rețea;
  • diminuează riscul întreruperilor neplanificate de energie care pot cauza avarii costisitoare sau care pot afecta locuitorii și companiile din zonă;
  • reduce costurile mari de mentenanță ca urmare a intervențiilor planificate.

Soluțiile de monitorizare Prysmian sunt ideale pentru rețelele moderne de transport și distribuție, de la 20 kV la 525 kV HVDC și 600 kV AC.

„Dacă ar fi să descriem soluția avansată folosită în acest proiect, este vorba despre o arhitectură complexă de hardware, software și fibre optice care colectează date acustice și de temperatură. Probleme precum suprasarcina cablurilor, vibrațiile anormale sau semnalele acustice generate de factori mecanici (cum ar fi săpăturile) care ar putea deteriora sistemul de cabluri vor fi acum vizibile în timp real pe monitoarele operatorului.

În concluzie, monitorizarea inteligentă a sistemelor de cabluri electrice reprezintă o investiție directă în confortul oamenilor și în siguranța comunităților urbane. Un pachet de sisteme capabil să se autodiagnosticheze și să semnaleze rapid problemele este soluția ideală pentru rețeaua viitorului”, a declarat Nistor Constantin, CCO al Prysmian România.

Despre Prysmian

Prysmian este un furnizor global de soluții pentru cabluri, aflat în fruntea tranziției energetice și a transformării digitale. Cu o prezență geografică extinsă, un portofoliu variat de produse, o istorie solidă de inovație tehnologică și o bază puternică de clienți, compania este bine poziționată pentru a valorifica avantajele sale și pentru a se impune pe piețele noi și în creștere. Strategia de business a Prysmian răspunde perfect principalelor tendințe din industrie, prin dezvoltarea de soluții de cabluri rezistente, performante, sustenabile și inovatoare, în domeniile Transmisie, Rețele Electrice, Electrificare și Soluții Digitale.

Prysmian este listată la Bursa de Valori din Italia, cu o experiență de aproape 150 de ani, peste 33.000 de angajați, 107 fabrici și 27 de centre de cercetare și dezvoltare în peste 50 de țări, precum și venituri de peste 17 miliarde de euro în 2024.

Citeste in continuare

Uncategorized

Xiaomi deschide primul magazin propriu din România, în incinta ParkLake, București, pe 22 noiembrie

Publicat

pe

De

  • Noul Xiaomi Store ParkLake București va avea o suprafață de 150 de metri pătrați
  • În 22 și 23 noiembrie, utilizatorii beneficiază de promoții speciale și reduceri de până la 37% pentru smartphone-uri, accesorii și dispozitive inteligente
  • Xiaomi 15T Pro, Redmi Note 14 Pro+ 5G și POCO X7 Pro, cele mai bine vândute smartphones din fiecare categorie, în România, în primele 10 luni ale anului, pe mi.com/ro

București, 10 noiembrie 2025 – Xiaomi anunță deschiderea oficială a primului său magazin propriu din România, în București, în incinta centrului comercial ParkLake, la parter, în data de 22 noiembrie.

„Deschiderea primului Xiaomi Store în România este un semn vital al poziției noastre puternice pe piață și al angajamentului nostru pe termen lung față de România. Obiectivul nostru este să rămânem cât mai aproape de clienții actuali și potențiali, oferindu-le acces direct la portofoliul nostru extins de produse. Lansarea primului magazin fizic Xiaomi în România este pe deplin aliniată cu noua strategie globală a companiei, care pune accent pe extinderea prezenței noastre de retail fizic la nivel mondial.”, declară Linshan Zheng, Country Manager, Xiaomi Romania.

Noul magazin va avea o suprafață de 150 de metri pătrați și va aduce publicului cele mai recente și populare smartphone-uri, accesorii și device-uri inteligente din portofoliul Xiaomi, într-unul dintre cele mai frecventate centre comerciale din România.

Topul vânzărilor pe www.mi.com/ro, în primele 10 luni ale anului

Top trei smartphone-uri Xiaomi:

  • Xiaomi 15T Pro
  • Xiaomi 15 Ultra
  • Xiaomi 14T

Top trei smartphone-uri Redmi:

  • Redmi Note 14 Pro+ 5G
  • Redmi Note 14 Pro
  • Redmi Note 14

Top trei smartphone-uri POCO:

  • POCO X7 Pro
  • POCO F7
  • POCO F7 Ultra

Top trei wearables:

  • Xiaomi Band 9
  • Redmi Watch 5 Active
  • Xiaomi Band 9 Active

Top cinci dispozitive inteligente:

  • Xiaomi Robot Vacuum S20
  • Xiaomi Robot Vacuum X20+
  • Xiaomi Robot Vacuum X20 Max
  • Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact
  • Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

În zilele deschiderii, utilizatorii beneficiază de promoții speciale pentru cele mai dorite smartphone-uri, accesorii și dispozitive inteligente ale momentului.

Reduceri atractive, de până la 37%

În 22 și 23 noiembrie, noul Xiaomi Store ParkLake București așteaptă vizitatorii cu promoții speciale, iar primii 50 de cumpărători se pot bucura de Xiaomi Band 10 la un preț de doar 11,22 lei, alături de orice altă achiziție din magazin.

Pachetele exclusive includ, printre alte surprize disponibile în cele două zile, un Xiaomi Pad 7 (8+256GB) la doar 399 lei pentru utilizatorii care achiziționează un Xiaomi 15T Pro sau Xiaomi 15T, precum și o pereche de Redmi Buds 6 Pro la doar 49 lei pentru cei care aleg un Redmi Note 14 Pro.

De asemenea, campania oferă beneficii suplimentare pentru fiecare prag valoric de cheltuieli – 600, 1.200, 2.400 și 3.000 de lei – permițând utilizatorilor să adauge produse surpriză cu doar 1 leu în plus. Spre exemplu, pentru o achiziție de 600 de lei, cumpărătorii pot primi un Redmi Watch 5 Active, iar pentru 2.400 de lei, un televizor Xiaomi TV 32”, fiecare la doar 1 leu suplimentar.

Numeroase alte oferte atractive vor fi disponibile pentru vizitatorii ce trec pragul magazinului, în 22 și 23 noiembrie.

Numărul ofertelor promoționale disponibile este limitat. Fiecare promoție va fi valabilă pentru o perioadă specifică sau până la epuizarea ofertei, oricare dintre acestea survine prima. Fiecare ofertă promoțională nu poate fi combinată cu nicio altă ofertă promoțională organizată de Organizator. O singură ofertă promoțională specifică per comandă de achiziție.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și este listată pe Piața Principală a Bursei de Valori din Hong Kong din 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, având în centrul activității sale smartphone-uri și dispozitive inteligente interconectate printr-o platformă IoT.

Având ca viziune „Să fim prieteni cu utilizatorii și cea mai cool companie în inimile lor”, Xiaomi urmărește constant inovația, o experiență de utilizare de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania creează în mod constant produse uimitoare, la prețuri corecte, pentru ca toți oamenii din lume să se poată bucura de o viață mai bună prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri la nivel global. În iunie 2025, numărul utilizatorilor activi lunar (MAU) a ajuns la aproximativ 731,2 milioane (inclusiv smartphone-uri și tablete) la nivel mondial. De asemenea, compania a creat una dintre cele mai mari platforme AIoT (Inteligență Artificială + Internet of Things) pentru consumatori, atingând aproximativ 989,1 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (cu excepția smartphone-urilor, laptopurilor și tabletelor), până la data de 30 iunie 2025. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele. Xiaomi plasează mereu omul în centrul strategiei sale și este dedicată furnizării unor experiențe complete și perfect interconectate.

Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În iulie 2025, Xiaomi a fost inclusă pentru al șaptelea an consecutiv în clasamentul Fortune Global 500, pe locul 297.

Xiaomi este parte componentă a indicilor Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Citeste in continuare

Uncategorized

Sezonul reducerilor Garmin Romania – discounturi de până la 2.080 de lei

Publicat

pe

De

Garmin Romania anunță debutul reducerilor de sezon, o campanie cu peste 50 de zile de prețuri speciale pentru o largă gamă de produse. Promoțiile Black Friday încep pe 7 noiembrie, cu discount-uri de până la 2.080 de lei pentru cele mai populare produse Garmin. Prețurile speciale continuă până la finalul lunii decembrie, în campania Reduceri de Sărbători, cu noi discounturi pentru ceasuri, dar și gadget-uri pentru ciclism, navigație, pescuit, scufundări, hiking, golf și produse pentru copii.

Promoții Black Friday: 7 – 16 noiembrie 2025

Promoțiile Black Friday iau startul pe 7 noiembrie, după ora 10:00, în campanie fiind incluse cele mai dorite produse Garmin. De o reducere extraordinară de 970 de lei vor beneficia modelele fēnix E, fēnix 7 Pro și fēnix 7X Pro. Prețuri speciale vor avea și alte produse cheie precum epix Pro Gen 2, Forerunner 965, Instinct E și vívoactive 5.

Lista completă a produselor incluse în campania de Promoții Black Friday va putea fi regăsită pe site, începând cu 7 noiembrie. Toate discount-urile sunt valabile exclusiv pe garmin.com/ro-ro/, în limita stocurilor disponibile.

Reduceri de Sărbători: 14 noiembrie – 27 decembrie 2025

Campania continuă cu Reduceri de Sărbători, o perioadă extinsă de discount-uri, ce va include peste 150 de produse, din toate gamele. Reducerile se vor aplica pentru dispozitive selecționate din selecția de smartwatch-uri, dar și pentru gadget-uri utile amatorilor de alergare, ciclism, condus, navigație, scufundări, pescuit sau golf.

Printre produsele vedetă ale acestei perioade de reduceri, se numără:

  • gama fenix 8, ceasuri robuste cu GPS pentru activităţi multisport, cu funcţii complexe și statistici complete despre activitatea fizică și starea de sănătate. Ceasurile includ și funcțiile Music, respectiv Garmin Pay, ce permit mai multă libertate de utilizare în timpul activităților sportive.
  • produse din gama Forerunner, precum Forerunner 265 sau 55, create pentru alergătorii pasionați sau profesioniști. Acestea au statistici complexe care susțin antrenamentele, precum pulsul măsurat la încheietură, dinamica alergării, VO2 Max, sugestii pentru exerciții zilnice sau durata de timp necesară recuperării.
  • Gamele Lily, Venu sau Vivomove, produse de lifestyle cu nenumărate funcții pentru sport și wellness. Acestea pot deveni cadouri inspirate pentru cei care își doresc un stil de viață sănătos și echilibrat.
  • vívofit® jr.în numeroase variante, un tracker de fitness dedicat copiilor, care le oferă motivația de a se mișca în fiecare zi, printr-o experienţă interactivă în care fiecare pas deblochează diverse aventuri educative în aplicaţie.
  • GameleInstinct și Approach, dedicate celor care duc sportul la nivelul următor,au de asemenea prețuri speciale până la finalul lunii decembrie.
  • Produsele pentru cicliști întregesc lista, cu gameleVaria și Edge. De la radare retrovizoare la ciclocomputere, acestea vor completa cu succes kit-ul oricărui ciclist profesionist sau amator.
  • Pasionații de condus se vor bucura de reducerile pentru gamele Garmin Drivesau Garmin Dashcam.

Lista completă a produselor cu reduceri de sărbători va putea fi regăsită pe site, începând cu 14 noiembrie 2025, după ora 10:00. Toate discount-urile sunt valabile exclusiv pe garmin.com/ro-ro, în limita stocurilor disponibile.

Garmin Romania oferă o experiență completă, cu ajutorul echipei de specialiști care oferă informații complete și actualizate despre produse și comenzi, precum și suport pentru achiziția de noi dispozitive, reparații, manuale sau software. Centrul de asistență (service și suport) este disponibil pentru toți clienții din România, în limba română.

Serviciul este disponibil 24/7 pe https://support.garmin.com/ro-RO/ și de luni până vineri, telefonic, la 0800360038 (apel gratuit).

Garmin a revoluționat viața plină de aventură, adrenalină și curaj a atleților și pasionaților de sport din întreaga lume. Dedicată produselor ce sporesc performanța, dar și siguranța, echipa Garmin oferă tuturor șansa de a se depăși pe sine, în orice moment.  

Garmin Ltd. este incorporată în Elveția, cu filiale în USA, Taiwan și Marea Britanie. Garmin și fēnix sunt mărci înregistrate, iar Garmin Pay, PacePro și Connect IQ sunt mărci ale Garmin Ltd.

Citeste in continuare

Știrile Săptămânii

Copyright © 2018 Ziarul Galați AZI. Un proiect din reteaua Orasul MEU. Răspunderea juridică, civilă și penală, pentru conținutul materialelor publicate pe site-ul galațiazi.ro este purtată exclusiv de către autorul acestora.