Administrație locală
EXCLUSIV/ SUB CONDUCEREA LUI MOTOTOLEA CORNEL, IPJ GALAȚI A AJUNS UN FOCAR DE ILEGALITĂȚI ȘI ABUZURI
Din sursele publice am aflat că, Mototolea Cornel (actualul șef al IPJ Galați) este nepotul fostului șef al aceluiași inspectoat, Lefter Dănuț (alții zic că Lefter i-ar fii cumătru’), ceea ce demonstrează faptul că în M.A.I. și Poliție concursurile pentru ocuparea posturilor de „șef” sunt „de ochii lumii” întrucât „scaunul de șef se moștenește”.
Să vă mai spunem că Mototolea Cornel (dar și ceilalți doi candiați pentru ocuparea postului de șef al IPJ Galați: Dorin Colidiuc și Vasilescu Felician) au picat cu brio concursul pentru ocuparea postului de șef al IPJ Galați susținut de aceștia la finele lui 2016. Ulterior (din informațiile noastre), pentru a-și maximiza șansele de reușită la concursul din 2017 susținut de IGPR pentru ocuparea postului de șef IPJ Galați, Mototolea Cornel și-a eliminat „adversarii” prin niște dosare de cercetare (disciplinară și penală) fabricate de „mult-iubiții lui supuși” (cică, „polițiști” și ăia). Așadar, pentru „moștenirea tronului de mare-șef polițist”, se duc lupte crâncene între „mafioții cu epoleți” care conduc M.A.I.-ul și (prin) Poliția Română, Legea fiind o simplă facultate pentru acești indivizi.
Și, fiindcă suntem foarte interesați de conducerea IPJ Galați (dat fiind informațiile publice existente), am căutat și noi pe sitte-ul Poliției Române declarațiile de avere și de interese ale lui Mototolea și Miron. Însă nici până la această dată nu au fost publicate ceea ce ridică mari semne de întrebare cu privire la respectarea legii în această entitate a M.A.I.-ului de conducerea și funcționari ai acestui IPJ. Vă reamintim că, potrivit Legii nr.176/2010, termenul limită pentru publicarea declarațiilor de avere și de interese este de 15 iunie ale fiecărui an.
Doamna Carmen Dan, ministrul MAI și dl.Buda Ioan – actual șef IGPR, sunteți mândrii de specimenele care conduc IPJ Galați? Noi nu! Așa că, vă solicităm public să-i destituiți pe cei doi șefi (Mototolea și Miron) împreună cu funcționarii din subordine care au neglijat termenul limită 15 iunie pentru publicarea declarațiilor de avere și de interese ale angajaților M.A.I.-IPJ Galați!
(Vom reveni cu amănunte) Ec Adrian Radu
Nr. 9987345 din 10 iulie 2018
Către,
AGENȚIA NAȚIONALĂ DE INTEGRITATE
Subscrisa, Ziarul Incisiv de Prahova, prin reprezentant legal Radu C.M. Adrian Ovidiu _____, in calitate de Director General al Ziarului Incisiv de Prahova,
În temeiul art. 6.1, 10 și 14 ale Convenției EDO coroborate cu art. 20, 21, 30, 31 și 51 Constituție formulăm următoarea
SESIZARE
Prin care, cu respect vă solicităm să cercetați, soluționați următoarele:
Potrivit art.4 alin.(2)[1] din legea nr.176/2010, până la data de 15 iunie 2018, instituțiile și autoritățile statului aveau obligația să afișeze pe sitte-urile proprii declarațiile de avere și de interese ale angajaților.
Arătăm în acest sens că Legea nr.176/2010 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea și completarea Legii nr. 144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum și pentru modificarea și completarea altor acte normative publicată în Monitorul Oficial nr. 621 din 2 septembrie 2010 prevede la art.6[2] ca fiecare instituție respectiv autoritate să desemneze persoane care să gestioneze respectarea completării și publicării pe sitte-urile proprii a declarațiilor de avere și de interese ale angajaților instituției/autorității (menționăm că I.P.J. Galați este o instituție/autoritate de sine stătătoare, care angajează/reduce personal (angajator) respectiv atrage fonduri și cheltuie bani de la bugetul de stat după bunul plac al șefilor din această entitate a Poliției Române).
Față de cele prezentate, vă rugăm să îi identificați pe funcționarii incompetenți din I.P.J. Galați și, împreună cu Mototolea Cornel (șeful I.P.J. Galați), să îi amendați în conformitate cu prevederile art.29[3] și 30[4] din Legea nr.176/2010 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea și completarea Legii nr. 144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum și pentru modificarea și completarea altor acte normative publicată în Monitorul Oficial nr.621 din 2 septembrie 2010 pentru nerespectarea termenului privind publicarea declarațiilor de avere și interese prevăzut de Legea nr.176/2010 (15 iunie 2018).
Totodată, vă rugăm să efectuați verificări amănunțite în rândurile personalului din I.P.J. Galați pentru o eventuală încălcare a prevederilor art.28[5] din Legea nr.176/2010 și, în cazul în care depistați încălcări ale Legii penale, să sesizați unitatea de Parchet competentă în vederea continuării verificărilor și înaintării instanței de judecată a dosarelor ce conțin verificările complete.
În susținere, atașăm video pertinente efectuate la data de 10 iulie 2018 orele 0210 și fotografie cu șeful IPJ Galați (Mototolea Cornel) și adjunctul acestuia (Miron Daniel).
Cu stimă,
Ec. Adrian Radu
Director General Incisiv de Prahova
[1] Articolul 4 (2) Persoanele prevăzute de prezenta lege au obligația să depună sau să actualizeze declarațiile de avere și declarațiile de interese anual, cel mai târziu la data de 15 iunie. Declarațiile de avere se întocmesc după cum urmează: pentru anul fiscal anterior încheiat la 31 decembrie, în cazul veniturilor, respectiv situația la data declarării pentru celelalte capitole din declarație, potrivit anexei nr. 1. Persoanele suspendate din exercițiul funcției sau al demnității publice pentru o perioadă ce acoperă integral un an fiscal vor actualiza declarațiile în termen de 30 de zile de la data încetării suspendării.
[2] Articolul 6(1) Persoanele responsabile cu implementarea prevederilor referitoare la declarațiile de avere și declarațiile de interese îndeplinesc următoarele atribuții:a) primesc, înregistrează declarațiile de avere și declarațiile de interese și eliberează la depunere o dovadă de primire;b) la cerere, pun la dispoziția personalului formularele declarațiilor de avere și ale declarațiilor de interese;c) oferă consultanță pentru completarea corectă a rubricilor din declarații și pentru depunerea în termen a acestora;d) evidențiază declarațiile de avere și declarațiile de interese în registre speciale cu caracter public, denumite Registrul declarațiilor de avere și Registrul declarațiilor de interese, ale căror modele se stabilesc prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Agenției;e) asigură afișarea și menținerea declarațiilor de avere și ale declarațiilor de interese, prevăzute în anexele nr. 1 și 2, pe pagina de internet a instituției, dacă aceasta există, sau la avizierul propriu, în termen de cel mult 30 de zile de la primire, prin anonimizarea adresei imobilelor declarate, cu excepția localității unde sunt situate, adresei instituției care administrează activele financiare, a codului numeric personal, precum și a semnăturii. Declarațiile de avere și declarațiile de interese se păstrează pe pagina de internet a instituției și a Agenției pe toată durata exercitării funcției sau mandatului și 3 ani după încetarea acestora și se arhivează potrivit legii;f) trimit Agenției, în vederea îndeplinirii atribuțiilor de evaluare, copii certificate ale declarațiilor de avere și ale declarațiilor de interese depuse și câte o copie certificată a registrelor speciale prevăzute la lit. d), în termen de cel mult 10 zile de la primirea acestora;g) întocmesc, după expirarea termenului de depunere, o listă cu persoanele care nu au depus declarațiile de avere și declarațiile de interese în acest termen și informează de îndată aceste persoane, solicitându-le un punct de vedere în termen de 10 zile lucrătoare;h) acordă consultanță referitor la conținutul și aplicarea prevederilor legale privind declararea și evaluarea averii, a conflictelor de interese și a incompatibilităților și întocmesc note de opinie în acest sens, la solicitarea persoanelor care au obligația depunerii declarațiilor de avere și a declarațiilor de interese.(2) Lista definitivă cu persoanele care nu au depus în termen sau au depus cu întârziere declarațiile de avere și declarațiile de interese, însoțită de punctele de vedere primite, se transmite Agenției până la data de 1 august a aceluiași an.
[3] Articolul 29(1) Nedepunerea declarațiilor de avere și a declarațiilor de interese în termenele prevăzute de prezenta lege, precum și nedeclararea, în declarația întocmită potrivit anexei nr. 1, a cuantumului veniturilor realizate, sau declararea acestora cu trimitere la alte înscrisuri constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 50 lei la 2.000 lei. Agenția poate declanșa din oficiu procedura de evaluare.(2) Nerespectarea obligațiilor prevăzute la art. 6 de către persoanele responsabile cu implementarea prevederilor prezentei legi constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 50 lei la 2.000 lei. Aceeași sancțiune se aplică și conducătorului entității respective, dacă acesta nu îndeplinește obligațiile prevăzute de prezenta lege.(3) Neaplicarea sancțiunii disciplinare sau neconstatarea încetării funcției publice, după caz, atunci când actul de constatare a rămas definitiv, constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 50 lei la 2.000 lei, dacă fapta nu constituie infracțiune.
[4] Articolul 30Constatarea și sancționarea contravențiilor prevăzute de prezenta lege se fac de către persoanele împuternicite din cadrul Agenției, conform prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare.
[5] Articolul 28Fapta persoanelor care, cu intenție, depun declarații de avere sau declarații de interese care nu corespund adevărului constituie infracțiunea de fals în declarații și se pedepsește potrivit Codului penal.
![]()


Administrație locală
Tractări auto non stop București – Intervenim rapid la orice oră, în orice sector
Indiferent de oră, locație sau tipul autovehiculului, firma noastră de tractări auto non stop în București este pregătită să intervină rapid și eficient, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Suntem partenerul de încredere al șoferilor care întâmpină probleme tehnice sau accidente rutiere, atât în Capitală, cât și în Ilfov sau pe principalele autostrăzi din țară.
Cu o experiență vastă în domeniul tractărilor și asistenței rutiere, suntem aici să-ți oferim soluții profesionale, indiferent dacă ai nevoie de o platformă auto în Sector 1, ai rămas cu mașina în mijlocul Autostrăzii A2 – Soarelui, sau ai nevoie urgentă de remorcare în Ilfov. Un simplu apel telefonic este suficient pentru a trimite o echipă pregătită la locația ta, în cel mai scurt timp posibil.
Despre serviciul nostru de tractări auto în București
Serviciile de tractare auto în București nu sunt doar o necesitate, ci o garanție a siguranței tale și a celorlalți participanți la trafic. Problemele tehnice pot apărea oricând, iar atunci când nu mai poți porni mașina, intervenția promptă a unei firme specializate poate face diferența dintre un incident minor și o problemă majoră.
Fie că ai suferit o pană, un accident, sau ai nevoie de transportul unui autovehicul avariat sau neînmatriculat, echipa noastră te poate ajuta. Acoperim toate cele 6 sectoare din București, dar și zonele limitrofe și autostrăzile A1 (București – Pitești), A2 (București – Constanța) și A3 (București – Ploiești).
Tractări rapide și prețuri accesibile în București și împrejurimi
Înțelegem cât de important este pentru clienții noștri să beneficieze de servicii rapide, eficiente și la prețuri corecte. De aceea, am implementat un sistem de tarifare transparent, adaptat fiecărei situații. Oferim prețuri competitive pentru tractări auto în București, indiferent de sector:
-
Tractări auto Sector 1
-
Tractări auto Sector 2
-
Tractări auto Sector 3
-
Tractări auto Sector 4
-
Tractări auto Sector 5
-
Tractări auto Sector 6
La fel, intervenim în Ilfov (Otopeni, Voluntari, Chitila, Buftea, Popești-Leordeni, etc.) și pe drumurile naționale sau autostrăzile menționate anterior.
Nu există taxe ascunse! Primești o estimare corectă de la început, iar plata se face doar pentru serviciul prestat.
Dispecerat și echipaj disponibil NON STOP – Un singur apel și venim!
Ai nevoie de tractări auto la orice oră în București? Noi suntem aici să răspundem apelului tău, indiferent dacă este zi sau noapte, weekend sau sărbătoare legală. Dispeceratul nostru este funcțional non stop, gata să preia comanda ta și să trimită o echipă mobilă către locația indicată.
Sunați-ne sau trimiteți un SMS, iar echipa noastră vă va contacta imediat pentru detalii. Ne ocupăm de tot, de la ridicarea vehiculului, până la transportul său în siguranță la destinație.
Servicii oferite – nu doar tractări auto
Pe lângă tractările auto clasice, oferim o gamă completă de servicii pentru toate tipurile de vehicule și utilaje:
✅ Tractări autoturisme până la 3,5 tone – mașini personale, SUV-uri, autoutilitare ușoare.
✅ Tractări camioane și autoutilitare grele – pentru transporturi comerciale și flote.
✅ Transport utilaje agricole și de construcții – buldoexcavatoare, stivuitoare, mini-excavatoare etc.
✅ Asistență rutieră – intervenții pentru baterie descărcată, pană de cauciuc, lipsă combustibil.
✅ Remorcări mașini neînmatriculate sau avariate – transport legal și în condiții de siguranță.
Indiferent de problemă, ne deplasăm rapid și intervenim profesionist.
De ce să alegi Tractări Auto București?
Pe o piață aglomerată și plină de promisiuni, noi oferim garanții reale și un istoric dovedit de intervenții de succes. Iată ce ne diferențiază:
-
Disponibilitate 24/7 – Suntem aici pentru tine, indiferent de oră.
-
Echipamente moderne – Platforme auto noi, sigure și bine întreținute.
-
Personal calificat – Fiecare operator are experiență și este instruit pentru situații dificile.
-
Timp de răspuns rapid – Ajungem în medie în 30-45 de minute în orice sector.
-
Prețuri decente, fără surprize – Tarife clare, fără adaosuri nejustificate.
Apelul tău = Soluția problemei tale
Când apelezi la serviciile noastre, nu mai trebuie să îți faci griji. Preluăm toată responsabilitatea logistică, comunicăm clar și intervenim exact cum îți dorești. Te ținem la curent cu timpul estimat de sosire și cu toate detaliile tehnice.
Fie că ești șofer profesionist, fie că ești în vacanță sau doar în drum spre muncă, suntem aici pentru a-ți reda mobilitatea cât mai repede posibil.
Acoperim toată România și deplasări internaționale
Dacă ai nevoie de transport auto către alt județ sau chiar în afara țării, serviciul nostru de tractări naționale și internaționale este alegerea ideală. Asigurăm transport în condiții excelente, cu documente complete și respectarea normelor în vigoare.
Contactează-ne acum! Suntem disponibili NON STOP
Nu aștepta ca problema să se agraveze. Un apel rapid la numărul afișat pe site este suficient pentru ca echipa noastră să vină în sprijinul tău. Ai parte de servicii rapide, profesionale și transparente, indiferent de locație sau oră.
Administrație locală
Erori frecvent intalnite intr-un sistem de alarmare incendiu
Sistemele de alarmare incendiu reprezinta o componenta esentiala a oricarei cladiri, fie ea rezidentiala sau comerciala, asigurand protectia si siguranta oamenilor in situatii de urgenta. Cu toate acestea, chiar si cele mai avansate tehnologii pot avea erori daca nu sunt instalate, intretinute si verificate corect. In acest articol vom analiza cateva dintre erorile frecvent intalnite intr-un sistem de alarmare incendiu si modul in care acestea pot fi evitate.
Una dintre erorile majore este instalarea defectuoasa a componentelor sistemului. Aceasta poate include amplasarea incorecta a senzorilor de fum sau a detectorilor de caldura, ceea ce duce la o detectie intarziata in caz de incendiu. De exemplu, senzorii amplasati prea aproape de sursele de abur sau de ventilatie pot declansa alarme false, iar cei plasati in zone neadecvate pot rata semnele unui incendiu real. Instalarea necorespunzatoare nu doar ca poate genera alarme false, dar poate afecta si integritatea intregului sistem, crescand riscul de esec in situatii critice.
O alta problema frecventa este lipsa intretinerii periodice. Chiar si un sistem de alarmare bine proiectat poate ceda daca nu este supus unor verificari regulate.
Apeleaza la profesionisti: www.shop-security.ro
Filtrarea senzorilor, inlocuirea bateriilor si testarea periodica a alarmelor sunt activitati esentiale pentru a mentine performanta sistemului. In absenta intretinerii corespunzatoare, defectiunile minore pot evolua in probleme majore. De exemplu, un senzor de fum murdar sau blocat de praf poate sa nu functioneze la capacitate maxima, iar o baterie descarcata poate duce la intreruperea temporara a sistemului, punand in pericol siguranta utilizatorilor.
Configurarea si programarea incorecta a sistemului reprezinta o alta sursa de erori. Sistemele moderne de alarmare incendiu dispun de optiuni complexe de programare, care permit personalizarea alertelor, a zonelor de monitorizare si a timpilor de raspuns. Totusi, setarile gresite pot determina ca alarmele sa fie declansate la momente nepotrivite sau, dimpotriva, sa nu fie declansate in situatii critice. De exemplu, o programare care nu ia in calcul schimbarile de temperatura sau de umiditate in anumite perioade poate face ca senzorii sa ignore semnele precoce ale unui incendiu. Astfel, este important ca personalul responsabil cu configurarea sistemului sa fie bine instruit si sa respecte standardele tehnice in vigoare.
Un alt aspect problematic este interferenta electromagnetica sau deficientele in cablajul sistemului. In medii cu numeroase echipamente electronice sau in cladiri vechi, interferenta poate afecta semnalele transmise de senzorii de fum sau detectorii de caldura. Cablajul defectuos sau expus la factorii de mediu poate conduce la pierderea integritatii semnalelor, ceea ce se traduce intr-o functionare errata a sistemului. Este esential ca instalatia electrica sa fie realizata conform normelor, folosind materiale de calitate si protejata corespunzator impotriva factorilor externi.
Erorile in comunicare intre diferitele componente ale sistemului reprezinta o alta problema semnificativa. Un sistem de alarmare incendiu integrat trebuie sa asigure o comunicare eficienta intre senzorii de fum, centrala de control si dispozitivele de alerta (sirene, mesaje text, notificari remote). Daca aceste componente nu comunica corect, sistemul poate sa nu transmita alertele in timp util catre serviciile de interventie sau catre ocupantii cladirii. Problemele de sincronizare si de compatibilitate intre diferitele echipamente pot fi rezolvate prin actualizari periodice de software si prin alegerea unor dispozitive compatibile intre ele.
In plus, ignorarea standardelor si reglementarilor locale poate conduce la erori in implementarea sistemului de alarmare incendiu. Fiecare tara sau regiune are norme stricte privind instalarea si intretinerea acestor sisteme, iar nerespectarea lor nu doar ca pune in pericol siguranta, dar poate atrage si sanctiuni legale. De aceea, este recomandat ca instalatorii si companiile specializate sa fie la curent cu ultimele reglementari si sa se asigure ca sistemul instalat corespunde tuturor standardelor de calitate si siguranta.
In concluzie, erorile frecvent intalnite intr-un sistem de alarmare incendiu pot fi prevenite printr-o atentie sporita acordata instalarii corecte, intretinerii periodice, configurarii corecte, utilizarii unui cablaj adecvat si respectarii normelor legale. Un sistem de alarmare incendiu bine intretinut si configurat nu doar ca asigura protectia optima a cladirii, dar ofera si linistea sufleteasca ca in cazul unui incendiu, alarma va functiona corect si va salva vieti. Investitia in siguranta este esentiala, iar identificarea si remedierea erorilor in timp util poate face diferenta intre o reactie prompta si consecinte devastatoare.
Administrație locală
SEO 2025: Tendințele Inovatoare Care Vor Redefini Strategia Online în România
-
Uncategorizedacum 6 zile
Sezonul reducerilor Garmin Romania – discounturi de până la 2.080 de lei
-
Uncategorizedacum 3 zile
Xiaomi deschide primul magazin propriu din România, în incinta ParkLake, București, pe 22 noiembrie
-
Uncategorizedacum 14 ore
Soluțiile avansate de monitorizare Prysmian sprijină modernizarea rețelei electrice din București

