Uncategorized
TikTok lansează feed-ul dedicat conținutului STEM în Europa

- TikTok lansează un nou feed dedicat conținutului STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru utilizatorii din Europa.
- Aproximativ 15 milioane de videoclipuri legate de STEM au fost publicate la nivel global din 2021.
- TikTok colaborează cu Common Sense Networks și Poynter Institute pentru a asigura calitatea conținutului STEM și a verifica dacă informațiile sunt credibile și corespunzătoare.
- Anunțul vine ca urmare a lansării feed-ului STEM în SUA, care a înregistrat o creștere a conținutului STEM la nivel global cu 24%, o treime dintre tineri vizitând săptămânal feed-ul dedicat.
București, 2 Aprilie 2024 – Peste 150 de milioane de oameni din Europa accesează TikTok în fiecare lună pentru a se exprima autentic, a se distra, a începe și a dezvolta o afacere sau pentru a deprinde o abilitate sau o pasiune nouă.
#BookTok a devenit un fenomen în literatură ce încurajează o nouă generație să-și împărtășească dragostea pentru lectură și ajută autorii să găsească noi audiențe, în timp ce #LearnonTikTok susține comunitatea de pe platformă să descopere lucruri noi, de la limbile străine la istoria lumilor antice.
Luna aceasta, TikTok lansează un feed dedicat conținutului STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) în Europa pentru a facilita explorarea constantă pe TikTok și pentru a conecta utilizatorii din comunitatea dinamică TikTok care împărtășesc interese comune.
Începând de astăzi în Regatul Unit și Irlanda și de săptămânile următoare în restul țărilor europene, utilizatorii vor putea accesa feed-ul STEM, alături de feed-ul For You (Pentru Tine), pentru a descoperi informații și cunoștințe oferite de experți respectați în domeniul lor. Feed-ul va prezenta conținut în limba engleză cu subtitrări traduse automat, verificat de două organizații independente.
Creatori și parteneri care distribuie conținut legat de STEM, precum @big.manny1, care inspiră tinerii cercetători cu propriile sale experimente, fiziciana de particule @particleclara, care prezintă munca sa la Marele Accelerator de Hadroni de la CERN, sau revista @NewScientist, care duce comunitatea într-o călătorie în spațiu, vor fi incluși în noul feed STEM.
David Stock, Head of Editorial Video la New Scientist: „La New Scientist aducem audienței noastre știri științifice care schimbă lumea în fiecare zi, captivând cititorii cu minunile uluitoare ale științei. Ne-am angajat să inspirăm următoarea generație, iar pe TikTok ne implicăm într-o comunitate de tineri al căror entuziasm pentru știință se potrivește cu al nostru. Nicăieri altundeva nu avem o interacțiune atât de pozitivă cu conținutul nostru, fie că este vorba de o sesiune live de Q&A cu astronauții de la bordul Stației Spațiale Internaționale, cele mai recente descoperiri în cercetarea fuziunii sau explicarea modului în care funcționează inseparabilitatea cuantică. Astfel, ne bucurăm să fim parte din călătoria de a le oferi oamenilor de pe TikTok un loc pentru a accesa informații științifice fascinante și de încredere cu un singur click, prin intermediul feed-ului STEM.”
Noul feed urmează succesul feed-ului STEM din Statele Unite, care a contribuit la o creștere cu 24% a conținutului din domeniul științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii la nivel global de la lansare.
Comunitățile educaționale prosperă deja pe TikTok, aproximativ 15 milioane de videoclipuri legate de STEM fiind publicate la nivel global în ultimii trei ani.
Pentru a-i încuraja pe tineri să exploreze aceste subiecte, persoanele sub 18 ani vor avea feed-ul STEM activat în mod prestabilit, aceștia putând să își ajusteze setările de conținut în aplicație dacă doresc.
De asemenea, cei cu vârsta de peste 18 ani care sunt interesați de conținutul educațional pot opta pentru feed-ul STEM prin accesarea setărilor de conținut din aplicație. De la lansare în SUA, o treime dintre adolescenți au vizitat săptămânal feed-ul STEM.
Pentru a oferi comunității de pe TikTok conținut STEM de calitate, TikTok își extinde parteneriatele prin colaborarea cu Common Sense Networks și Poynter Institute în Europa. Common Sense Networks va evalua tot conținutul pentru a se asigura că este potrivit pentru feed-ul STEM, în timp ce Poynter va evalua corectitudinea informațiilor prezentate. Conținutul care nu corespunde celor două verificări, nu va fi eligibil pentru feed-ul STEM.
Eric Berger, CEO-ul Common Sense Networks: „Suntem încântați să sprijinim în continuare inițiativa STEM a TikTok, care utilizează expertiza unică a Common Sense Networks în evaluarea conținutului. Prin această colaborare, ne angajăm să asigurăm o experiență valoroasă, educațională și distractivă pentru comunitatea TikTok.”
Neil Brown, Președintele Poynter Institute: „Poynter Institute este încântat să continue parteneriatul cu TikTok și să contribuie pentru a le oferi utilizatorilor oportunitatea să găsească pe feed-ul STEM informații sigure și de încredere, pe măsură ce programul se extinde către noi audiențe din Europa.”
Marlène Masure, Director General pentru Operațiuni TikTok EMEA: „Credem că descoperirea este esențială pentru experiența TikTok și căutăm mereu să ajutăm comunitatea noastră să găsească conținut nou și relevant prin introducerea de formate noi și interesante. Sperăm că lansarea feed-ului STEM în Europa va inspira o nouă generație de ingineri, matematicieni și pasionați de știință!”
Despre TikTok
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.
Uncategorized
Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/
Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.
În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.
Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:
- CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
- Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
- Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
- Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
- Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
- În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
- Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
- Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
- Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
- Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
- După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.
Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:
Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.
Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:
- a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
- b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.”
iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.”
Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.
În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.
Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.
- În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
- În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
- Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.
În loc de concluzii:
În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.
Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.
În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.
În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).
Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.
Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.
Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.
Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)
Uncategorized
Cum să creezi campanii de succes cu Performance Max

Campaniile Performance Max (PMax) reprezintă un format relativ nou oferit de Google Ads, care combină toate canalele Google – Search, Display, YouTube, Gmail și Discover – într-o singură campanie bazată pe obiective. Aceste campanii utilizează inteligența artificială și învățarea automată pentru a livra rezultate maxime în funcție de obiectivele stabilite. În acest articol, vom explora ce sunt campaniile Performance Max, cum funcționează, avantajele pe care le oferă și câteva strategii esențiale pentru succesul lor.
Ce sunt campaniile Performance Max?
Performance Max este un tip de campanie automatizată care permite advertiserilor să utilizeze toate proprietățile Google dintr-un singur loc. Spre deosebire de campaniile tradiționale, unde trebuie să configurezi fiecare canal separat, PMax folosește un model unificat pentru a afișa reclame către utilizatori în cel mai eficient mod posibil.
Această campanie funcționează pe baza creativității furnizate de advertiseri – imagini, videoclipuri, texte și feed-uri de produse – iar algoritmul Google optimizează automat afișarea anunțurilor pentru a atinge obiectivele dorite, cum ar fi conversii sau valoarea totală a comenzilor.
Cum funcționează campaniile Performance Max?
PMax combină automatizarea avansată cu datele furnizate de advertiser pentru a identifica cele mai bune oportunități de conversie. Procesul implică mai multe elemente:
- Setarea obiectivelor: Începe cu definirea obiectivului principal al campaniei – generarea de lead-uri, vânzări online, vizite pe site etc.
- Furnizarea creativelor: Advertiserii încarcă materiale precum titluri, descrieri, imagini și videoclipuri. Acestea vor fi utilizate pentru a crea anunțuri în diverse formate și dimensiuni.
- Targetarea audienței: Deși PMax folosește algoritmi pentru a găsi utilizatorii potriviți, advertiserii pot oferi semnale de audiență, cum ar fi liste de clienți sau segmente personalizate.
- Optimizare continuă: Algoritmul Google ajustează în mod constant afișările și bugetele pentru a maximiza performanța în funcție de obiectivele setate.
- Raportare și analiză: Dashboard-ul PMax oferă informații despre performanță, inclusiv canalele cele mai eficiente și contribuția fiecărui tip de creativ.
Avantajele campaniilor Performance Max
1. Acces la toate canalele Google
Unul dintre cele mai mari avantaje ale PMax este că îți oferă acces la toate platformele Google – Search, Display, YouTube, Discover, Maps și Gmail – fără a fi nevoie să gestionezi campanii separate. Acest lucru economisește timp și resurse, oferind în același timp o acoperire vastă.
2. Automatizare și optimizare avansată
Datorită utilizării învățării automate, PMax optimizează afișările anunțurilor pentru a obține cele mai bune rezultate. Algoritmii analizează milioane de date în timp real pentru a ajusta licitarea, targetarea și creativitatea.
3. Consolidarea datelor
Performance Max centralizează toate datele de performanță într-un singur loc. Acest lucru facilitează analiza și ajustările strategice fără a fi nevoie să combați informații din campanii multiple.
4. Creșterea ratelor de conversie
Prin utilizarea unei game largi de formate și canale, PMax ajută la atingerea utilizatorilor în diverse stadii ale funnel-ului de achiziție, ceea ce crește șansele de conversie.
5. Flexibilitate în creativitate
Advertiserii pot încărca o varietate de materiale creative, iar Google le combină pentru a genera cele mai performante anunțuri. Acest lucru permite testarea diferitelor combinații fără efort suplimentar.
Cum să creezi o campanie Performance Max de succes
Pentru a obține cele mai bune rezultate cu PMax, este important să urmezi câțiva pași esențiali:
1. Setează obiective clare
Definirea obiectivului campaniei este crucială. Fie că vrei să generezi lead-uri, să crești vânzările sau să atragi trafic pe site, asigură-te că obiectivul este specific și măsurabil.
2. Furnizează semnale de audiență relevante
Chiar dacă PMax se bazează pe algoritmi pentru targetare, oferirea unor semnale de audiență poate accelera procesul de învățare și îmbunătăți performanța. Utilizează liste de clienți, date demografice sau interese specifice pentru a ghida campania.
3. Optimizează creativitatea
Calitatea materialelor creative este esențială pentru succesul unei campanii PMax. Încarcă imagini clare, videoclipuri atrăgătoare și texte persuasive. Testează diferite mesaje și formate pentru a vedea ce funcționează cel mai bine.
4. Monitorizează performanța
Chiar dacă PMax este automatizat, monitorizarea constantă a performanței este esențială. Folosește raportarea pentru a înțelege ce canale și mesaje funcționează cel mai bine și ajustează strategia în consecință.
5. Ajustează bugetul și licitarea
Asigură-te că bugetul este suficient pentru a permite algoritmului să testeze și să optimizeze afișările. În plus, selectează strategia de licitare potrivită obiectivului tău – fie maximizarea conversiilor, fie obținerea unui ROAS specific.
6. Integrează feed-ul de produse
Dacă ai un magazin online, conectarea unui feed de produse la campania PMax poate crește semnificativ performanța. Algoritmul va folosi informațiile din feed pentru a genera anunțuri dinamice adaptate fiecărui utilizator.
Exemple de utilizare a campaniilor Performance Max
- Retail: Un magazin online poate utiliza PMax pentru a promova produse din diferite categorii, atingând utilizatorii atât în Search, cât și pe YouTube sau Gmail.
- Generare de lead-uri: O firmă de servicii poate folosi PMax pentru a atrage clienți potențiali prin afișarea de anunțuri personalizate pe mai multe canale.
- Branding: Pentru companiile care doresc să-și crească vizibilitatea, PMax oferă o expunere amplă prin diverse formate, inclusiv video pe YouTube.
Provocări și cum să le depășești
1. Lipsa de transparență
Un dezavantaj al PMax este că nu oferă detalii complete despre performanța fiecărui canal individual. Pentru a depăși acest obstacol, concentrează-te pe metricile globale și analizează semnalele indirecte.
2. Dependenta de algoritmi
Automatizarea poate fi o sabie cu două tăișuri. Este important să furnizezi date de calitate și să monitorizezi rezultatele pentru a evita erori sau cheltuieli ineficiente.
3. Cerinte creative ridicate
Campaniile PMax necesită o gamă variată de materiale creative. Asigură-te că ai suficiente resurse pentru a crea conținut atractiv și relevant.
Concluzie
Campaniile Performance Max sunt o soluție puternică pentru advertiserii care doresc să-și maximizeze rezultatele prin utilizarea automatizării și a învățării automate. Cu o strategie bine definită, materiale creative de calitate și monitorizare constantă, aceste campanii pot aduce beneficii semnificative pentru afaceri din diverse industrii. Începe să experimentezi cu PMax și descoperă cum poate transforma strategia ta de marketing digital!
Afla mai multe despre cum sa faci promovare prin Google Ads.
Descopera cum sa faci reclame in Google Ads.
Alege sa lucrezi cu o agentie de marketing de top din Timisoara.
Uncategorized
5 tipuri de conuri rutiere pe care le poti intalni in trafic

Daca esti sofer, fie incepator, fie experimentat, trebuie sa stii cu ce ai de-a face in timpul traficului, mai ales cand vine vorba de conuri rutiere. Exista diferite tipuri de conuri rutiere, iar daca stii cum sa le diferentiezi, iti va fi mult mai usor sa conduci!
Iata, asadar, cinci tipuri de conuri rutiere pe care le poti intalni in trafic!
Conuri rutiere cu benzi reflectorizante
Acest tip de con este echipat cu benzi reflectorizante care asigura vizibilitate sporita pe timp de noapte. Conurile pot avea una sau doua benzi reflectorizante, imbunatatind astfel vizibilitatea nu numai pe timp de noapte, dar si in conditii speciale care cauzeaza luminozitate scazuta (ceata, ploaie).
Conurile rutiere cu benzi reflectorizante sunt cele mai comune tipuri de conuri care pot fi inalnite in trafic. De regula, aceste conuri sunt flexibile, indoindu-se la contact.
Conuri cu greutate
Conurile cu greutate sunt concepute pentru a ramane in pozitia initiala chiar si in conditii de vant sau trafic intens, precum si dupa coliziuni accidentale cu autovehiculele. Aceste conuri rutiere sunt echipate cu o baza mai grea, de obicei din cauciuc, care le asigura stabilitatea suplimentara in conditii nefavorabile.
Aceste conuri rutiere sunt clasificate drept flexibile si nu cauzeaza daune majore in urma impactului accidental cu masinile.
Conuri din PVC
Conurile rutiere din PVC sunt durabile si usoare datorita materialului din care sunt fabricate. Acestea pot fi de diferite inaltimi, deseori mai inalte decat conurile flexibile.
Aceste conuri rutiere din PVC pot fi echipate cu banda reflectorizanta sau nu. De cele mai multe ori, conurile rutiere din PVC sunt utilizate pentru a marca santierele si zonele in lucru. Ca urmare, sunt rareori folosite in trafic, in special in perioadele aglomerate, intrucat nu sunt foarte stabile.
Conuri cu baza hexagonala
Problema stabilitatii poate fi rezolvata prin integrarea unei baze de forma hexagonala. Conurile rutiere cu aceasta forma au mai multe puncte de sustinere, iar acest lucru le sporeste considerabil stabilitatea. Din acest motiv, conurile din PVC cu baza hexagonala sunt deseori utilizate in trafic. De cele mai multe ori, acestea au si o banda reflectorizanta care este utila pe timp de noapte.
Datorita materialului si inaltimii acestora, conurile PVC cu baza hexagonala cantaresc aproximativ 2 kilograme (sau chiar mai mult).
Conuri cu adaptor pentru montaj indicator
Aceste conuri rutiere sunt echipate cu un adaptor special care permite montarea unor indicatoare suplimentare – indicatoare luminoase, de exemplu. Conurile de acest tip ofera un anumit nivel de versatilitate cand vine vorba de semnalizare rutiera complexa, permitand ofiterilor sau muncitorilor din trafic sa ofere soferilor informatii specifice privind conditiile de drum sau avertismente privind pericolele din apropiere.
Toate aceste tipuri de conuri rutiere au scopul de a imbunatati siguranta in trafic si de a oferi o semnalizare clara in diverse situatii, fie ca este vorba de probleme in trafic sau constructii stradale, fie ca este vorba de asistenta in dirijarea traficului in zone aglomerate.
Daca gestionezi o afacere care efectueaza lucrari la nivelul drumurilor si ai nevoie de conuri rutiere rezistente, de calitate superioara si proiectate conform standardelor si normelor legale in vigoare, verifica oferta magazinului online Vesta.ro!