Connect with us

Uncategorized

De ce sa alegi doar o parcare Henri Coanda cu shuttle inclus in pret

Publicat

pe

parcare Henri Coanda

 

Cand planifici o calatorie, fie ca e vorba de o vacanta, ca faci o deplasare in interes de serviciu, ca participi la o conferinta, la un targ international sau orice alt motiv, ultimul lucru pe care ti-l poti dori este sa intarzii la aeroport.

Daca planuiesti sa vii cu masina personala, alege o parcare Henri Coanda cu serviciu shuttle inclus in pret – este o solutie convenabila si eficienta pentru a-ti incepe si incheia calatoria fara stres!

Asadar, nu trebuie sa iti mai lasi masina la intamplare. Alegi o parcare privata, iar shuttle-ul acesteia te va duce direct la intrarea Aeroportului Henri Coanda din Otopeni!

Ce inseamna shuttle?

In esenta, este un mijloc de transport oferit clientilor de catre parcari. Unele parcari private din apropierea Aeroportului Henri Coanda se ocupa si de transferul clientilor de la parcare catre aeroport si vice versa.

E ca si cum ai avea propriul tau sofer personal, doar ca mult mai accesibil.

Avantajele alegerii unei parcari la Henri Coanda cu serviciu de shuttle

  • Ajungi rapid la terminalul de plecari fara sa pierzi timp cautand loc de parcare. Faci o rezervare la o parcare din Otopeni din timp, iti lasi masina, te urci in shuttle si ai ajuns fara probleme la aeroport.
  • Tarifele plus serviciile oferite de catre parcarile private sunt adesea mai avantajoase decat cele de la aeroport.
  • Transferul este asigurat cu vehicule confortabile, astfel incat sa incepi sau sa inchei calatoria intr-o nota placuta.

Cum functioneaza serviciul de shuttle?

Pasul 1: rezervi online un loc la o parcare Henri Coanda. Este simplu si rapid, iar tu economisesti timp si bani.

Pasul 2: ajungi la parcare la ora stabilita, unde iti vei lasa masina pe perioada in care vei calatori.

Pasul 3: shuttle-ul te va prelua de la parcare si te va transporta direct la terminal. La intoarcere, procedura este la fel de simpla: shuttle-ul te va astepta si te vei intoarce la masina.

Ce ar trebui sa stii inainte sa alegi o parcare cu shuttle la Aeroportul Henri Coanda?

  • Verifica recenziile – experientele altor calatori te vor ghida si vei putea alege cea mai buna optiune.
  • Informeaza-te despre frecventa curselor – asigura-te ca orarul shuttle-ului se potriveste cu programul zborului tau. Ca eviti neplacerile, alege o parcare unde shuttle-ul are curse la cerere.
  • Este important sa stii ca vehiculul tau este in siguranta in timpul calatoriei tale, asa ca alege o parcare Henri Coanda unde sansele de vandalism sau furt sunt minime. In plus, vremea poate cauza si ea probleme, ai luat in cosiderare o parcare acoperita?
  • Verifica detaliile legate de plata si optiunile de anulare, pentru a evita surprizele neplacute.

Nu este tocmai placut sa cari bagaje, sa organizezi un grup de oameni sau sa iti petreci timpul in transportul in comun.

Vrei ca toate calatoriile tale sa inceapa si sa se incheie fara probleme? Olimpia Airport Partking este locul in care gasesti sevicii premium la preturi avantajoase. Aflata la doar 200 de metri de mers pe jos de Aeroportul Henri Coanda, cu shuttle inclus in pret pentru toti clientii, ai toata flexibilitatea de care ai nevoie. Rezerva-ti locul online!

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

De

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare

Uncategorized

Cum să creezi campanii de succes cu Performance Max

Publicat

pe

Campaniile Performance Max (PMax) reprezintă un format relativ nou oferit de Google Ads, care combină toate canalele Google – Search, Display, YouTube, Gmail și Discover – într-o singură campanie bazată pe obiective. Aceste campanii utilizează inteligența artificială și învățarea automată pentru a livra rezultate maxime în funcție de obiectivele stabilite. În acest articol, vom explora ce sunt campaniile Performance Max, cum funcționează, avantajele pe care le oferă și câteva strategii esențiale pentru succesul lor.

Ce sunt campaniile Performance Max?

Performance Max este un tip de campanie automatizată care permite advertiserilor să utilizeze toate proprietățile Google dintr-un singur loc. Spre deosebire de campaniile tradiționale, unde trebuie să configurezi fiecare canal separat, PMax folosește un model unificat pentru a afișa reclame către utilizatori în cel mai eficient mod posibil.

Această campanie funcționează pe baza creativității furnizate de advertiseri – imagini, videoclipuri, texte și feed-uri de produse – iar algoritmul Google optimizează automat afișarea anunțurilor pentru a atinge obiectivele dorite, cum ar fi conversii sau valoarea totală a comenzilor.

Cum funcționează campaniile Performance Max?

PMax combină automatizarea avansată cu datele furnizate de advertiser pentru a identifica cele mai bune oportunități de conversie. Procesul implică mai multe elemente:

  1. Setarea obiectivelor: Începe cu definirea obiectivului principal al campaniei – generarea de lead-uri, vânzări online, vizite pe site etc.
  2. Furnizarea creativelor: Advertiserii încarcă materiale precum titluri, descrieri, imagini și videoclipuri. Acestea vor fi utilizate pentru a crea anunțuri în diverse formate și dimensiuni.
  3. Targetarea audienței: Deși PMax folosește algoritmi pentru a găsi utilizatorii potriviți, advertiserii pot oferi semnale de audiență, cum ar fi liste de clienți sau segmente personalizate.
  4. Optimizare continuă: Algoritmul Google ajustează în mod constant afișările și bugetele pentru a maximiza performanța în funcție de obiectivele setate.
  5. Raportare și analiză: Dashboard-ul PMax oferă informații despre performanță, inclusiv canalele cele mai eficiente și contribuția fiecărui tip de creativ.

Avantajele campaniilor Performance Max

1. Acces la toate canalele Google

Unul dintre cele mai mari avantaje ale PMax este că îți oferă acces la toate platformele Google – Search, Display, YouTube, Discover, Maps și Gmail – fără a fi nevoie să gestionezi campanii separate. Acest lucru economisește timp și resurse, oferind în același timp o acoperire vastă.

2. Automatizare și optimizare avansată

Datorită utilizării învățării automate, PMax optimizează afișările anunțurilor pentru a obține cele mai bune rezultate. Algoritmii analizează milioane de date în timp real pentru a ajusta licitarea, targetarea și creativitatea.

3. Consolidarea datelor

Performance Max centralizează toate datele de performanță într-un singur loc. Acest lucru facilitează analiza și ajustările strategice fără a fi nevoie să combați informații din campanii multiple.

4. Creșterea ratelor de conversie

Prin utilizarea unei game largi de formate și canale, PMax ajută la atingerea utilizatorilor în diverse stadii ale funnel-ului de achiziție, ceea ce crește șansele de conversie.

5. Flexibilitate în creativitate

Advertiserii pot încărca o varietate de materiale creative, iar Google le combină pentru a genera cele mai performante anunțuri. Acest lucru permite testarea diferitelor combinații fără efort suplimentar.

Cum să creezi o campanie Performance Max de succes

Pentru a obține cele mai bune rezultate cu PMax, este important să urmezi câțiva pași esențiali:

1. Setează obiective clare

Definirea obiectivului campaniei este crucială. Fie că vrei să generezi lead-uri, să crești vânzările sau să atragi trafic pe site, asigură-te că obiectivul este specific și măsurabil.

2. Furnizează semnale de audiență relevante

Chiar dacă PMax se bazează pe algoritmi pentru targetare, oferirea unor semnale de audiență poate accelera procesul de învățare și îmbunătăți performanța. Utilizează liste de clienți, date demografice sau interese specifice pentru a ghida campania.

3. Optimizează creativitatea

Calitatea materialelor creative este esențială pentru succesul unei campanii PMax. Încarcă imagini clare, videoclipuri atrăgătoare și texte persuasive. Testează diferite mesaje și formate pentru a vedea ce funcționează cel mai bine.

4. Monitorizează performanța

Chiar dacă PMax este automatizat, monitorizarea constantă a performanței este esențială. Folosește raportarea pentru a înțelege ce canale și mesaje funcționează cel mai bine și ajustează strategia în consecință.

5. Ajustează bugetul și licitarea

Asigură-te că bugetul este suficient pentru a permite algoritmului să testeze și să optimizeze afișările. În plus, selectează strategia de licitare potrivită obiectivului tău – fie maximizarea conversiilor, fie obținerea unui ROAS specific.

6. Integrează feed-ul de produse

Dacă ai un magazin online, conectarea unui feed de produse la campania PMax poate crește semnificativ performanța. Algoritmul va folosi informațiile din feed pentru a genera anunțuri dinamice adaptate fiecărui utilizator.

Exemple de utilizare a campaniilor Performance Max

  1. Retail: Un magazin online poate utiliza PMax pentru a promova produse din diferite categorii, atingând utilizatorii atât în Search, cât și pe YouTube sau Gmail.
  2. Generare de lead-uri: O firmă de servicii poate folosi PMax pentru a atrage clienți potențiali prin afișarea de anunțuri personalizate pe mai multe canale.
  3. Branding: Pentru companiile care doresc să-și crească vizibilitatea, PMax oferă o expunere amplă prin diverse formate, inclusiv video pe YouTube.

Provocări și cum să le depășești

1. Lipsa de transparență

Un dezavantaj al PMax este că nu oferă detalii complete despre performanța fiecărui canal individual. Pentru a depăși acest obstacol, concentrează-te pe metricile globale și analizează semnalele indirecte.

2. Dependenta de algoritmi

Automatizarea poate fi o sabie cu două tăișuri. Este important să furnizezi date de calitate și să monitorizezi rezultatele pentru a evita erori sau cheltuieli ineficiente.

3. Cerinte creative ridicate

Campaniile PMax necesită o gamă variată de materiale creative. Asigură-te că ai suficiente resurse pentru a crea conținut atractiv și relevant.

Concluzie

Campaniile Performance Max sunt o soluție puternică pentru advertiserii care doresc să-și maximizeze rezultatele prin utilizarea automatizării și a învățării automate. Cu o strategie bine definită, materiale creative de calitate și monitorizare constantă, aceste campanii pot aduce beneficii semnificative pentru afaceri din diverse industrii. Începe să experimentezi cu PMax și descoperă cum poate transforma strategia ta de marketing digital!

Afla mai multe despre cum sa faci promovare prin Google Ads.

 

Descopera cum sa faci reclame in Google Ads.

 

Alege sa lucrezi cu o agentie de marketing de top din Timisoara.

Citeste in continuare

Uncategorized

5 tipuri de conuri rutiere pe care le poti intalni in trafic

Publicat

pe

conuri rutiere

 

Daca esti sofer, fie incepator, fie experimentat, trebuie sa stii cu ce ai de-a face in timpul traficului, mai ales cand vine vorba de conuri rutiere. Exista diferite tipuri de conuri rutiere, iar daca stii cum sa le diferentiezi, iti va fi mult mai usor sa conduci!

Iata, asadar, cinci tipuri de conuri rutiere pe care le poti intalni in trafic!

 

Conuri rutiere cu benzi reflectorizante

Acest tip de con este echipat cu benzi reflectorizante care asigura vizibilitate sporita pe timp de noapte. Conurile pot avea una sau doua benzi reflectorizante, imbunatatind astfel vizibilitatea nu numai pe timp de noapte, dar si in conditii speciale care cauzeaza luminozitate scazuta (ceata, ploaie).

Conurile rutiere cu benzi reflectorizante sunt cele mai comune tipuri de conuri care pot fi inalnite in trafic. De regula, aceste conuri sunt flexibile, indoindu-se la contact.

Conuri cu greutate

Conurile cu greutate sunt concepute pentru a ramane in pozitia initiala chiar si in conditii de vant sau trafic intens, precum si dupa coliziuni accidentale cu autovehiculele. Aceste conuri rutiere sunt echipate cu o baza mai grea, de obicei din cauciuc, care le asigura stabilitatea suplimentara in conditii nefavorabile.

Aceste conuri rutiere sunt clasificate drept flexibile si nu cauzeaza daune majore in urma impactului accidental cu masinile.

Conuri din PVC

Conurile rutiere din PVC sunt durabile si usoare datorita materialului din care sunt fabricate. Acestea pot fi de diferite inaltimi, deseori mai inalte decat conurile flexibile.

Aceste conuri rutiere din PVC pot fi echipate cu banda reflectorizanta sau nu. De cele mai multe ori, conurile rutiere din PVC sunt utilizate pentru a marca santierele si zonele in lucru. Ca urmare, sunt rareori folosite in trafic, in special in perioadele aglomerate, intrucat nu sunt foarte stabile.

Conuri cu baza hexagonala

Problema stabilitatii poate fi rezolvata prin integrarea unei baze de forma hexagonala. Conurile rutiere cu aceasta forma au mai multe puncte de sustinere, iar acest lucru le sporeste considerabil stabilitatea. Din acest motiv, conurile din PVC cu baza hexagonala sunt deseori utilizate in trafic. De cele mai multe ori, acestea au si o banda reflectorizanta care este utila pe timp de noapte.

Datorita materialului si inaltimii acestora, conurile PVC cu baza hexagonala cantaresc aproximativ 2 kilograme (sau chiar mai mult).

Conuri cu adaptor pentru montaj indicator

Aceste conuri rutiere sunt echipate cu un adaptor special care permite montarea unor indicatoare suplimentare – indicatoare luminoase, de exemplu. Conurile de acest tip ofera un anumit nivel de versatilitate cand vine vorba de semnalizare rutiera complexa, permitand ofiterilor sau muncitorilor din trafic sa ofere soferilor informatii specifice privind conditiile de drum sau avertismente privind pericolele din apropiere.

 

Toate aceste tipuri de conuri rutiere au scopul de a imbunatati siguranta in trafic si de a oferi o semnalizare clara in diverse situatii, fie ca este vorba de probleme in trafic sau constructii stradale, fie ca este vorba de asistenta in dirijarea traficului in zone aglomerate.

Daca gestionezi o afacere care efectueaza lucrari la nivelul drumurilor si ai nevoie de conuri rutiere rezistente, de calitate superioara si proiectate conform standardelor si normelor legale in vigoare, verifica oferta magazinului online Vesta.ro!

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

AfaceriO săptămână inainte

Alegerea sicriului potrivit si cum te ajuta firmele de pompe funebre in aceasta alegere

Vestea ca un membru din familie a trecut in nefiinta poate avea un impact emotional foarte puternic. Starea de tristete...

Uncategorized3 săptămâni inainte

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Cele mai întâlnite condiții medicale în care folosim ciorapii compresivi

Ciorapii compresivi sunt dispozitive medicale esențiale în prevenirea și tratamentul afecțiunilor circulatorii. Aceștia funcționează prin aplicarea unei presiuni controlate asupra...

Afaceri3 săptămâni inainte

Structuri Metalice – Baza Solidă a Construcțiilor Durabile

Structurile metalice reprezintă o soluție modernă și durabilă în domeniul construcțiilor, fiind esențiale pentru realizarea unor clădiri rezistente și sigure....

Uncategorized4 săptămâni inainte

Cum să creezi campanii de succes cu Performance Max

Campaniile Performance Max (PMax) reprezintă un format relativ nou oferit de Google Ads, care combină toate canalele Google – Search,...

Social1 lună inainte

Siguranta pe drum – Impactul jantelor de aluminiu asupra vehiculelor comerciale

Vehiculele comerciale, precum camioanele, autobuzele sau autoutilitarele, joaca un rol crucial in economie, transportand marfuri si persoane in siguranta. Intr-un...

Afaceri1 lună inainte

Confectio­narea matrițelor pentru garduri: Soluții moderne și durabile

  În industria construcțiilor, matrițele pentru garduri sunt esențiale pentru crearea unor structuri de beton rezistente și estetic plăcute. Aceste...

Social2 luni inainte

Ghidul miresei: Cum să alegi rochia de mireasă

Alegerea rochiei de mireasă este, probabil, unul dintre cele mai emoționante și așteptate momente din organizarea nunții. E rochia pe...

conuri rutiere conuri rutiere
Uncategorized2 luni inainte

5 tipuri de conuri rutiere pe care le poti intalni in trafic

  Daca esti sofer, fie incepator, fie experimentat, trebuie sa stii cu ce ai de-a face in timpul traficului, mai...

Care sunt cele mai cautate servicii de contabilitate Care sunt cele mai cautate servicii de contabilitate
Afaceri2 luni inainte

Care sunt cele mai cautate servicii de contabilitate

Intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai complex, anumite servicii de contabilitate au devenit esentiale pentru companiile de...

Uncategorized2 luni inainte

Sarea cu Cimbru – Secretul Aromelor Intense

Ce este Sarea cu Cimbru? Sarea cu cimbru este o combinație naturală de sare, de obicei sare grunjoasă sau sare...

Exclusiv2 luni inainte

Avertismente și nepotism – Ziarul Incisiv de Prahova

Concursuri disimulate in MEAT Alertele privind angajările din MEAT Ziarul de investigații și dezvăluiri Incisiv de Prahova atrage atenția asupra...

Exclusiv2 luni inainte

O decizie potențial dezastruoasă, un risc care ar putea costa Ploieștiul scump – Ziarul Incisiv de Prahova

Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției Un deceniu de mizerie și corupție Ploieștiul...

Exclusiv2 luni inainte

AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!! – Ziarul Incisiv de Prahova

In mod normal, intr-o tara in care dreptatea si ocrotirea binelului public prin intermediul actului de justitie ar trebui sa...

Exclusiv2 luni inainte

Top jante de tabla rezistente in 2024 de la Vadrexim – Alegerea perfecta pentru durabilitate si fiabilitate

Jantele de tabla continua sa fie o alegere populara pentru soferii care cauta durabilitate, costuri reduse si rezistenta in conditii...

noptiere dormitor albe lucioase legenda casei noptiere dormitor albe lucioase legenda casei
Uncategorized2 luni inainte

Noptiere albe lucioase: Eleganță modernă pentru dormitorul tău

Descoperă cum noptierele albe lucioase aduc un plus de stil și funcționalitate dormitorului tău. Modele ieftine, suspendate, moderne și compacte...

Știrile Săptămânii