Connect with us

Uncategorized

Xiaomi lansează global seria Xiaomi 14, cu optică Leica de ultimă generație, susținută de Xiaomi HyperOS

Publicat

pe

Xiaomi, lider global în inovație, anunță lansarea celei mai noi game de smartphone-uri flagship, seria Xiaomi 14, în cadrul unui eveniment exclusiv desfășurat la Barcelona, Spania. Această prezentare marchează un moment important în angajamentul Xiaomi de a oferi utilizatorilor din întreaga lume experiențe fără egal.

Formalizând parteneriatul strategic din 2022, Xiaomi și Leica au revoluționat împreună industria imagistică mobilă. Printr-o căutare continuă a excelenței, Xiaomi a redefinit continuu standardele industriei cu fiecare generație succesivă de produse. Seria Xiaomi 14 reprezintă vârful acestei colaborări, integrând optica Leica Summilux. Această integrare prezintă cele mai avansate concepte optice și designuri de produse, consolidând poziția Xiaomi ca lider global în inovația imagistică mobilă.

De asemenea, Xiaomi Pad 6S Pro 12.4, Xiaomi Watch S3, Xiaomi Smart Band 8 Pro și Xiaomi Watch 2, prezentate de Xiaomi în cadrul evenimentului, vor fi disponibile în curând utilizatorilor.

Xiaomi 14 Ultra: Flagship pentru imagine profesională, performanță fără egal și design inovator

Inspirat din estetica camerelor tradiționale, Xiaomi 14 Ultra prezintă un modul circular distinctiv pentru cameră, cu un design stilizat plat pe spate și este disponibil în două culori clasice, negru și alb, pe piețele internaționale.5

Xiaomi 14 Ultra este proiectat în jurul robustului Xiaomi Guardian Structure, compus dintr-un cadru din aluminiu de înaltă rezistență, piele vegană nanotehnologică Xiaomi și sticlă Xiaomi Shield. Realizat dintr-un singur bloc de aluminiu, Xiaomi 14 Ultra oferă o rezistență a cadrului îmbunătățită cu 1,38x. Pielea vegană nanotehnologică Xiaomi dispune de o formulă nou dezvoltată, rezultând într-un finisaj mai subțire și mai ușor, cu rezistență la uzură îmbunătățită de 6 ori. 1 Utilizând sticla Xiaomi Shield, display-ul inovator All Around Liquid al lui Xiaomi 14 Ultra redefinește aspectul prin obținerea unei curburi consistente pe toate laturile și colțurile, îmbinând perfect atracția vizuală a unui ecran plat cu feedback-ul tactil al unei margini curbate. Utilizatorii se bucură de o experiență vizuală captivantă cu display-ul AMOLED WQHD+ 6,73″ personalizat de Xiaomi, care oferă, de asemenea, o rezoluție WQHD+ uimitoare (3200 x 1440), o densitate a pixelilor de 522 ppi și o rată de refresh variabilă de 1-120Hz, toate susținute de o luminozitate maximă impresionantă de 3000 de nits.

Xiaomi 14 Ultra este echipat cu o configurație profesională cu patru camere cu o gamă remarcabilă de lungimi focale, cuprinse între 12 mm și 120 mm. Camera principală, echipată cu o diafragmă variabilă continuă ƒ/1,63-ƒ/4,0, facilitează ajustarea expunerii în diverse scenarii. Integrarea unui senzor de imagine LYT-900 ultra-mare de 1-inch cu o gamă dinamică de până la 14EV garantează o calitate excepțională a imaginii, chiar și în medii dificile. Setul quad-camera este completat de camera telefoto flotantă Leica de 75 mm, camera periscop Leica de 120 mm și camera ultra-wide Leica de 12 mm.

Xiaomi 14 Ultra conduce domeniul imagistic mobil cu înregistrarea 8K 30fps acceptată pe toate cele patru camere. Cu optică Leica și un senzor de 50 MP, dispozitivul capturează o claritate fără egal în videoclipurile 8K, facilitând editarea profesională post-producție. Camera principală acceptă înregistrarea la 4K 120fps și se adaptează la efecte slow-motion de 5x. În plus, la rezoluție 4K, oferă zoom complet la 60fps. Dispozitivul acceptă, de asemenea, înregistrare Dolby Vision®️ la 4K 60fps și are stabilizare pentru o captură video lină. Un microfon suplimentar a fost adăugat pentru a forma o matrice de 4 microfoane, permițând atât înregistrarea sunetului surround, cât și înregistrarea sunetului direcțional.

Pentru a oferi o experiență profesională de videografie, noul mod Film introduce practici din industria cinematografică precum aspectul ratio 2,39:1 și regula shutterului de 180°, oferind videoclipuri cu un aspect cinematografic autentic și blur de mișcare. Noul MasterCinema codifică videoclipuri HDR în 10-bit Rec.2020 pentru a captura detalii, lumini și umbre mai bogate, depășind standardul anterior 8-bit BT.709, în special pe ecrane HDR. Modul Director oferă o interfață de nivel profesional cu controale avansate de parametri și înregistrare în format Log pentru o post-producție flexibilă. Xiaomi 14 Ultra poate fi integrat cu alte dispozitive Xiaomi ca monitoare externe pentru o experiență captivantă de productivitate, inclusiv noul Xiaomi Pad 6S Pro 12.4.

Lansat alături de Xiaomi 14 Ultra, Kit-ul de fotografie Xiaomi 14 Ultra este conceput pentru pasionații de fotografie și videografie, oferind funcții extinse într-un grip și o husă dedicate. Acesta include un buton declanșator în două etape, o pârghie de zoom, un buton personalizabil de înregistrare video și un cadran suplimentar personalizat. Acesta funcționează și ca acumulator extern, oferind o autonomie a bateriei de 1500mAh. Acest accesoriu este disponibil pentru achiziție separată.

Xiaomi 14: Dimensiuni compacte, Sistem de imagine de vârf, Experiență fără compromisuri

Conceput ca un companion compact pentru utilizarea zilnică, Xiaomi 14 măsoară doar 152.8mm x 71.5mm x 8.20mm. 1 Spatele său ușor curbat asigură o manevrare confortabilă și sigură, permițând utilizarea prelungită. O estetică minimalistă este obținută prin relocarea difuzorului în display și a portului infraroșu în modulul camerei, oferind un aspect curat pe marginile superioare și laterale. Designul cu rame ultrasubțiri folosește tehnologia avansată FIAA pentru a integra circuitele panoului în display, rezultând o ramă inferioară de 1,71 mm, pentru o experiență de vizualizare captivantă. 1

Xiaomi 14 dispune de o configurație completă cu trei camere, oferind o experiență fotografică bine echilibrată, acoperind o gamă focală extinsă de la 14mm la 75mm. Xiaomi 14 a fost proiectat cu lentile optice Leica Summilux cu o diafragmă actualizată ƒ/1.6 pe camera principală, combinat cu senzorul de imagine Light Fusion 900 și oferind o gamă dinamică de până la 13,5 EV. Mai mult, rezoluția camerei ultra-wide Leica de 14 mm a fost crescută la 50 MP, oferind în același timp apreciata lentilă telefoto flotantă Leica de 75 mm, cu o distanță minimă de focalizare de doar 10 cm.

În ceea ce privește display-ul, Xiaomi 14 are un ecran AMOLED CrystalRes de 6,36″ 1.5K (2670 x 1200). Densitatea pixelilor ecranului a fost îmbunătățită la 460 ppi, oferind mai multe detalii ca niciodată. Cu o luminozitate maximă remarcabilă de 3000 de nits, culorile sunt vibrante, iar imaginile rămân clare chiar și sub lumina directă a soarelui. În plus, rata sa de refresh variabilă, cuprinsă între 1 și 120 Hz, garantează o experiență de vizualizare fluidă și fără probleme în diverse activități, inclusiv navigare, citire și jocuri.

Hardware fără compromisuri pentru performanțe maxime

Seria Xiaomi 14 integrează procesoare de ultimă generație, îmbunătățiri semnificative în tehnologia de răcire și o autonomie extinsă a bateriei, culminând cu o experiență optimizată pentru utilizatori.

Atât Xiaomi 14, cât și Xiaomi 14 Ultra sunt propulsate de liderul Snapdragon®️ 8 Gen 3 Mobile Platform, ce oferă o creștere impresionantă, cu 32%, a performanței CPU și o scădere a consumului de energie cu 34%, precum și o creștere remarcabilă, cu 34%, a performanței GPU, precum și o scădere a consumului de energie cu 38%, față de generația anterioară. 1 Seria Xiaomi 14 este echipată cu Qualcomm FastConnect 7800, care aduce Wi-Fi 72 cu o capacitate impresionantă de 320 MHz. Xiaomi 14 Ultra merge mai departe cu High Band Simultaneous (HBS) Multi-Link, asigurând cea mai largă bandă și cea mai mică latență disponibile, revoluționând conectivitatea multi-dispozitiv de mare viteză.

Completate de sistemul de răcire Xiaomi IceLoop, ambele dispozitive oferă un nivel de performanță fără precedent în scenarii solicitante, cum ar fi înregistrarea video, fotografiile computationale, AI în timp real și jocuri intense. Xiaomi 14 Ultra merge mai departe cu noul sistem Xiaomi Dual-Channel IceLoop, care introduce un al doilea canal termic dedicat exclusiv modulului camerei, pentru o experiență foto-video mai lină.

În ceea ce privește bateria și încărcarea, atât Xiaomi 14, cât și Xiaomi 14 Ultra sunt echipate cu sistemul de gestionare a bateriei Xiaomi Surge, care garantează o performanță extinsă, pe parcursul zilei. Xiaomi 14 este alimentat de o baterie de 4610mAh, susținută de 90W HyperCharge și 50W wireless HyperCharge. Xiaomi 14 Ultra este alimentat de o baterie mai mare, de 5000mAh, cu 90W HyperCharge, împreună cu cea mai recentă tehnologie wireless HyperCharge de 80W. 3

Salt în viitorul ecosistemului inteligent, cu Xiaomi HyperOS

Seria Xiaomi 14 vine echipată cu sistemul de operare de ultimă generație Xiaomi HyperOS, ce reprezintă punctul culminant a șapte ani de dezvoltare dedicată de către Xiaomi. Acest sistem centrat pe utilizator este proiectat pentru ecosistemul inteligent „Human X Car X Home”, concentrându-se pe patru obiective majore: optimizarea continuă și extensă a sistemului software, conectivitate inteligentă între dispozitive, inteligență proactivă și securitate completă. Cu Xiaomi HyperOS, utilizatorii seriei Xiaomi 14 se pot bucura de o fluiditate sporită a sistemului, cu gestionare avansată a fișierelor și memoriei, o interfață de utilizator (UI) reînnoită, îmbogățită de subsistemul grafic, conectivitate perfectă între dispozitive și funcții complete de securitate și confidențialitate, pentru a asigura o experiență sigură și conectată.

O nouă integrare cu Google Photos va permite utilizatorilor să-și salveze în siguranță fotografiile și videoclipurile în Google Photos, din galeria Xiaomi. Utilizatorii vor putea, de asemenea, să vizualizeze, să editeze și să partajeze fără probleme conținutul salvat în Google Photos direct din galeria Xiaomi. Această funcționalitate va fi disponibilă pe dispozitivele Xiaomi la nivel global, în primăvara anului 2024.

Seria Xiaomi 14 adoptă din plin tehnologia de inteligență artificială (AI) de ultimă generație, posibilă datorită Xiaomi HyperOS, pentru a le oferi utilizatorilor o viață mai inteligentă. Modelele mari de AI sunt integrate în diverse aplicații de sistem, oferind funcții mai simplificate și mai inteligente. Subtitrările AI permit transcrierea în timp real a conținutului vorbit în timpul videoconferințelor. Căutarea de albume AI utilizează procesare a limbajului natural, permițând utilizatorilor să localizeze imagini specifice din colecțiile lor de fotografii prin descrierea a ceea ce caută. Portretele AI utilizează algoritmi avansați pentru a crea noi compoziții portret derivate din imagini preexistente. În plus, Expansiunea AI facilitează extinderi realiste ale conținutului de imagine existent, oferind noi posibilități creative.

Inteligența proactivă este atinsă prin Xiaomi HyperMind, permițând dispozitivelor să înțeleagă proactiv nevoile utilizatorului și să acționeze în consecință. Xiaomi HyperMind utilizează cele patru capacități de percepție ale dispozitivelor – mediul, vederea, sunetul și comportamentul, pentru a învăța preferințele utilizatorului și pentru a adapta automat dispozitivele la nevoile acestuia. De exemplu, dacă un utilizator aprinde în mod obișnuit lumina din living atunci când își descuie încuietoarea inteligentă a ușii, Xiaomi HyperMind va ilumina automat camera după ce învață acest model, cu acordul utilizatorului.

La sfârșitul lunii octombrie a anului trecut, Xiaomi a anunțat o actualizare extinsă a strategiei de grup, trecând de la „Smartphone x AIoT” la ecosistemul inteligent „Human X Car X Home”, automobilele devenind o nouă componentă crucială a obiectivului strategic al Xiaomi. Odată cu lansarea globală a seriei Xiaomi 14, a noilor dispozitive IoT și prezentarea lui Xiaomi SU7, toate conduse și conectate de Xiaomi HyperOS, Xiaomi își consolidează rolul de lider în inovația tehnologică. Progresele din acest portofoliu subliniază angajamentul ferm al Xiaomi față de inovație și o experiență excepțională pentru utilizator.

Xiaomi Pad 6S Pro 12.4: Idei mari pe un ecran și mai mare

Proiectat să răspundă celor mai intense nevoi de productivitate, Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 oferă un display excepțional și o experiență captivantă pentru utilizatori. Cu un ecran 3K de 12.4 inch la 144Hz și un aspect generos de 3:2, tableta îmbunătățește confortul pentru citit și consumul de multimedia, fiind ideală pentru muncă și relaxare. Capacitățile remarcabile ale display-ului sunt accentuate de o rezoluție de 3048 x 2032 și o densitate impresionantă de 294 pixeli pe inch (PPI), oferind o claritate fără precedent pentru sarcini care variază de la citirea celui mai fin text la editarea imaginilor la rezoluție înaltă sau la imersarea în cele mai noi jocuri. Echipat cu o baterie robustă de 10000mAh (typ), completată de tehnologia HyperCharge de 120W ultra-rapidă, utilizatorii se pot bucura de timpi de încărcare mai scurți și de o durată extinsă a bateriei.

Conceput cu platforma mobilă performantă Snapdragon® 8 Gen 2 de 4nm, Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 oferă viteze fulgerătoare și performanțe fluide. Combinat cu Xiaomi HyperOS, tableta introduce trei noi funcții revoluționare: Home Screen+, Colaborare multi-dispozitiv și Xiaomi Smart Hub, ducând interconectivitatea la noi niveluri. Home Screen+ permite utilizatorilor să interacționeze cu smartphone-urile lor direct de pe interfața tabletei – răspunzând la mesaje sau apeluri – fără a fi nevoie să le folosească direct. 11 Funcția foto din aplicația Cross-device Notes utilizează capabilitățile camerei smartphone-ului, permițându-vă să capturați și să încorporați imagini direct în conținutul notelor de pe tabletă, facilitând crearea fără efort a documentelor vizuale captivante. 11 Noul centru de control al dispozitivelor – Xiaomi Smart Hub – conectează simultan până la șapte dispozitive, inclusiv diverse produse Xiaomi AIoT, asigurându-vă că rețeaua de dispozitive este mereu la îndemână.12 Cu funcționalitatea NFC Tap to Share, Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 simplifică partajarea fișierelor printr-o atingere rapidă, oferind o experiență convenabilă pentru utilizatori. Pentru creatorii de conținut, modul Director din aplicația Camera transformă tableta într-un instrument profesional de monitorizare conectat la smartphone, pentru a captura cu ușurință momente de înaltă calitate.13

Ca accesorii care completează Xiaomi Pad 6S Pro 12.4, sunt listate Stiloul Xiaomi Focus și Tastatura Touchpad Xiaomi Pad 6S Pro – instrumente esențiale pentru transformarea dispozitivului într-o stație de lucru portabilă de ultimă generație. 14 Pentru prima dată, Tastatura Touchpad Xiaomi Pad 6S Pro integrează un touchpad, îmbunătățind capacitatea utilizatorului de a selecta fișiere și de a gestiona cu precizie sarcini complexe de editare video. Noul stilou Xiaomi Focus, cu 8192 de niveluri de sensibilitate la presiune și o rată de eșantionare de 240Hz, promite o experiență de scriere fără precedent. Răspunsul său este îmbunătățit printr-o o latență ultra-redusă de doar 5 ms, un progres notabil comparativ cu generația anterioară. 15 Echipat cu un buton multifuncțional Spotlight, Stiloul Xiaomi Focus extinde funcționalitatea dincolo de scriere, făcându-l indispensabil pentru capturi rapide de imagine și luarea de notițe, toate fără a întrerupe procesul creativ.

Prețuri și disponibilitate

Xiaomi 14 va fi disponibil pentru vânzare începând cu data de 28 februarie, pe canalele oficiale Xiaomi din România: Orange, Vodafone, Digi, Telekom, eMAG, Altex, Flanco și pe mi-home.ro

Xiaomi 14 va fi disponibil în România în trei variante de culoare: Negru, Alb și Jade Green, în varianta de stocare 12GB+512GB, la prețul recomandat de vânzare de 4999 lei. Pentru comenzile plasate în perioada 28 februarie – 12 martie, în rețeaua partenerilor autorizați, utilizatorii vor beneficia de oferta extra, 500 lei reducere doar în aceeași comandă cu noul Xiaomi 14.

Disponibilitatea și prețurile produselor Xiaomi 14 Ultra, Xiaomi 14 Ultra Photography Kit și Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 în România vor fi anunțate în curând.

Xiaomi 14 și Xiaomi 14 Ultra vor include patru generații de actualizări Android OS, precum și cinci ani de actualizări de securitate. Utilizatorii celor două terminale pot experimenta și stocarea cloud de 100GB Google One timp de șase luni și trei luni de YouTube Premium, cu acces fără reclame la YouTube și aplicația YouTube Music.10

Suplimentar, utilizatorii Xiaomi 14 Ultra și Xiaomi 14 vor primi o reparație gratuită în afara garanției, în primele 6 luni de la achiziționare.

Imaginile de produs sunt disponibile aici:

Xiaomi 14

Xiaomi 14 Ultra

Xiaomi Pad 6S Pro 12.4

Specificații rapide Xiaomi 14 și Xiaomi 14 Ultra

Xiaomi 14 Xiaomi 14 Ultra
Design · Dimensions: 152.8mm x 71.5mm x 8.2mm1

· Weight: 193g1

· Corning® Gorilla® Glass Victus® front

· 3D curved glass back

· IP684

· Colors: Black, White, and Jade Green5

· Dimensions: 161.4mm x 75.3mm x 9.2mm1

· Weight: 219.8g1

· Xiaomi Shield Glass Front

· Xiaomi nano-tech vegan leather back

· IP684

· Colors: Black, White5

Camera Rear Camera

· LEICA VARIO-SUMMILUX 1:1.6-2.2/14-75 ASPH.

· 23mm f/1.6 Leica main camera

o 50MP wide camera

o Light Fusion 900 image sensor

o 1/1.31″ sensor size

o 2.4μm 4-in-1 Super Pixel

o OIS, 7P lens

· 75mm f/2.0 Leica floating telephoto camera

o 50/32MP (total/effective) telephoto camera

o f/2.0, OIS

o Supports 10cm macro photography

· 14mm f/2.2 Leica ultra-wide camera

o 50MP ultra-wide camera

o f/2.2, 115° FOV

· Two photographic styles: Leica Authentic Look & Leica Vibrant Look

· Master-lens system: 35mm Documentary, 50mm Swirly bokeh, 75mm Portrait, and 90mm Soft focus

· Xiaomi ProFocus

· Portrait Night mode

· 8K video recording

· Create in Dolby Vision® up to 4K at 60fps

· Movie mode

· Ultra Night Video

Front Camera

· 32MP in-display selfie camera

o 0.7μm pixel size

o f/2.0, 5P lens, 89.6° FOV

o Dynamic Framing (0.8x, 1x)

o Night mode

o Portrait mode

o HDR

Rear Camera

· LEICA VARIO-SUMMILUX 1:1.63-2.5/12-120 ASPH.

· 23mm Leica 1-inch main camera

o f/1.63-f/4.0 stepless variable aperture

o 50MP wide camera

o LYT-900, 1″ sensor size

o 3.2μm 4-in-1 Super Pixel

o OIS, 8P lens

· 75mm Leica floating telephoto camera

o 50MP IMX858

f/1.8, OIS

o Supports 10cm macro photography

· 120mm Leica periscope camera

o 50MP IMX858

f/2.5, OIS

o Supports 30cm macro photography

· 12mm Leica ultra-wide camera

o 50MP IMX858

f/1.8, 122° FOV

o Supports 5cm macro photography

· Two Leica photographic styles: Leica Authentic Look, Leica Vibrant Look

· Master-lens system: 35mm Documentary, 50mm Swirly bokeh, 75mm Portrait, and 90mm Soft focus

· Six focal lengths: 12mm (ultra-wide), 23mm (wide), 75mm (telephoto), 120mm (periscope), extra 46mm and 240mm focal lengths through In-Sensor-Zoom.

· MasterCinema

· Movie mode

· 8K professional video recording at 30fps across all 4 lenses

· 10-bit LOG video recording, supports LUT import

· 16-bit Ultra RAW

Front Camera

· 32MP in-display selfie camera

f/2.0

o 1/3.14″ pixel size

o Dynamic Framing (0.8x, 1x)

o Night mode

o HDR

Display · 120Hz LTPO 6.36″ AMOLED display

o 20:9, 2670 x 1200, 460 ppi

o LTPO, AdaptiveSync Pro

o Dynamic 1-120Hz

o Up to 240Hz touch sampling rate6

o OLED materials type: Xiaomi-custom C8 display panel

o Brightness: HBM 1000 nits (typ), 3000 nits (peak)

o P3 color gamut

o TrueColor display

· Pro HDR display

· Dolby Vision®, HDR10+, HDR10, HLG

· Adaptive reading mode

· Sunlight mode

· TÜV Rheinland Low Blue Light (Hardware Solution) Certified

· TÜV Rheinland Flicker Free Certified

· TÜV Rheinland Circadian Friendly Certified

· 120Hz WQHD+ 6.73″ AMOLED display

o 20:9, 3200 x 1440, 522 ppi

o 1-120Hz LTPO: AdaptiveSync Pro,

o Up to 240Hz touch sampling rate6

o OLED materials type: Xiaomi-custom C8 display panel

o Brightness: HBM 1000 nits (typ), 3000 nits (peak)

o DCI-P3 color gamut

o 68 billion colors

· Pro HDR display

· Dolby Vision®, HDR10+, HDR10, HLG

· Adaptive reading mode

· Sunlight mode

· 1920Hz PWM dimming / DC dimming

· TÜV Rheinland Low Blue Light (Hardware Solution) Certified

· TÜV Rheinland Flicker Free Certified

· TÜV Rheinland Circadian Friendly Certified

Performance · Snapdragon® 8 Gen 3 Mobile Platform

o 4nm power-efficient manufacturing process

o Qualcomm® Adreno™ GPU

o Snapdragon™ X75 5G Modem-RF System

· LPDDR5X + UFS 4.0 Storage

o 12GB+256GB, 12GB+512GB

· Xiaomi HyperOS

· Xiaomi IceLoop system

· Snapdragon® 8 Gen 3 Mobile Platform

o 4nm power-efficient manufacturing process

o Qualcomm® Adreno™ GPU

o Snapdragon™ X75 5G Modem-RF System

· LPDDR5X + UFS 4.0 Storage

o 16GB+512GB

· Xiaomi HyperOS

· Xiaomi Dual-Channel IceLoop system

Battery & Charging · 4610mAh (typ) battery

· 90W HyperCharge

· 50W wireless HyperCharge3

· 5000mAh (typ) battery

· 90W HyperCharge

· 80W wireless HyperCharge3

Audio · Stereo speakers

· 4-MIC Array

· Dolby Atmos®

· Stereo speakers

· 4-MIC array

· Dolby Atmos®️

Connectivity · Dual SIM7

· Wi-Fi 7 capability, support DBS2

· Supports NFC8

· Bluetooth®️ 5.4

· 5G: Supports NSA + SA

· Bands:

o 5G: n1/2/3/5/7/8/20/25/28/38/40/41/48/66/75/77/78

o 4G: LTE FDD: B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/32/66

o 4G: LTE TDD: B38/39/40/41/42/48

o 3G: UMTS: B1/2/4/5/6/8/19

o 2G: GSM: B2/3/5/8

· Dual SIM7

· Wi-Fi 7 capability, support HBS2

· Supports NFC8

· Bluetooth®️ 5.4

· 5G: Supports NSA + SA

· Bands:

o 5G NR: n1/2/3/5/7/8/20/28/38/40/41/48/669/77/78/79

o 4G: LTE FDD: 1/2/3/4/5/7/8/18/19/20/26/28/669

o 4G: LTE TDD: 38/40/41/42/48

o 3G: WCDMA: 1/2/4/5/6/8/19

o 2G: GSM: 2/3/5/8

Specificații rapide Xiaomi Pad 6S Pro 12.4

Xiaomi Pad 6S Pro 12.4
Display · 12.4” 3K(3048 x 2032) display at 294 ppi

· 30/48/50/60/90/120/144Hz refresh rate16

· 68.7 billion colors

· Supports Dolby Vision®

· TÜV Rheinland Low Blue Light (Hardware Solution) Certified

· TÜV Rheinland Flicker Free Certification

· TÜV Rheinland Circadian Friendly Certified

· Corning® Gorilla® Glass 5

· Brightness: 700 nits (typ), HBM 900 nits

Performance · Snapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform

· Octa-core CPU, up to 3.19GHz computing

· 4nm process technology

· 10000mAh (typ) battery

· RAM+ROM: 8GB+256GB / 12GB+512GB

· 120W HyperCharge

Camera and Audio · 50MP rear camera

o f/1.8

o Supports 4K video recording at 60fps

· 32MP front camera

o f/2.2

o Supports 1080p video recording at 30fps

· Six speakers

· Four microphones for clear and precise voice pick-up

· Supports Dolby Atmos®, Hi-Res Audio and Hi-Res Audio Wireless

Software · Xiaomi HyperOS

· Home screen+11

· Cross-device collaboration11

· Tap to Share function

· Xiaomi Smart Hub12

Connectivity · USB 3.2 Gen 1

· Bluetooth®5.3

· Wi-Fi 717

Accessories · Xiaomi Focus Pen14

· Xiaomi Pad 6S Pro Touchpad Keyboard14

Design · Aluminum alloy unibody

· 590g18

· 278.7mm * 191.58mm * 6.26mm18

· Colors: Graphite Gray

  1. Datele testate de Laboratoarele Interne Xiaomi. Rezultatele reale pot varia.
  2. Conectivitatea Wi-Fi (inclusiv benzi de frecvență Wi-Fi, standarde Wi-Fi și alte caracteristici ratificate în specificațiile standardului IEEE 802.11) poate varia în funcție de disponibilitatea regională și asistența rețelei locale. Funcția poate fi adăugată prin OTA, când și unde este aplicabilă.
  3. Încărcătoarele wireless se vând separat.
  4. Dispozitivul a fost testat și certificat ca fiind rezistent la stropi, apă și praf în prezența unor condiții specifice de laborator cu clasa de protecție IP68 pe baza standardului IEC 60529:1989+A1:1999+A2:2013. Vă rugăm să rețineți că condițiile de testare pentru rezistența la apă includ: imersarea în apă dulce statică până la o adâncime de 1,5 metri, până la 30 de minute, cu o diferență de temperatură între apă și produs de maximum 5K. Astfel de caracteristici de rezistență la apă se referă doar la condiții specifice testate într-un mediu de laborator, care nu corespund condițiilor normale de utilizare de către consumatori. Prin urmare, protecția la praf și apă nu este asigurată dacă produsul este supus unor medii în afara condițiilor de testare. Vă recomandăm să nu îl testați personal. Nu este recomandat pentru utilizarea la plajă sau la piscină. Protecția la praf și apă se poate deteriora din cauza uzurii zilnice, a deteriorărilor fizice și/sau a demontării necesare pentru reparații. Evitați să încărcați produsul, să utilizați butoanele fizice sau să scoateți cartela SIM când produsul este expus la umiditate. Pentru alte instrucțiuni de siguranță, consultați cu atenție manualul de utilizare. Garanția nu acoperă daunele lichide cauzate în medii dincolo de condițiile de testare IP68.
  5. Culorile pot varia în funcție de regiune.
  6. Rata de eșantionare tactilă poate varia în funcție de conținutul de pe ecran.
  7. Dual SIM poate varia în funcție de disponibilitatea regională.
  8. Disponibilitatea NFC poate varia între piețe.
  9. B66/N66 NarrowBand, UL: 1710-1780, DL: 2110-2180.
  10. Această ofertă este disponibilă exclusiv utilizatorilor noi și este supusă termeniilor și condițiilor aplicabile. Aveți flexibilitatea de a anula oricând.
  11. Dispozitivele trebuie să fie conectate la același cont Xiaomi. Atât tableta, cât și telefonul trebuie să aibă WLAN și Bluetooth activate. Funcția trebuie să fie deschisă atât pe tabletă, cât și pe telefon în prealabil.
  12. Telefoanele mobile și tabletele au WLAN și Bluetooth activate. Telefoanele mobile, tabletele, ceasurile și brățările sunt conectate la același cont Xiaomi. Televizorul și telefonul mobil sau tableta se află pe aceeași rețea locală.
  13. Dispozitivele trebuie să fie conectate la aceeași rețea.
  14. Stiloul Xiaomi Focus și Tastatura Touchpad Xiaomi Pad 6S Pro se vând separat. Disponibilitatea poate diferi în funcție de regiuni.
  15. Stiloul inteligent Xiaomi (a 2-a generație) 12ms
  16. Rata de refresh va fi ajustată automat la 30/48/50/60/90/120/144Hz pe Xiaomi Pad 6S Pro 12.4, în funcție de situația reală. Utilizatorii pot seta, de asemenea, manual rata de refresh la 60/90/144Hz.
  17. Conectivitatea Wi-Fi (inclusiv benzi de frecvență Wi-Fi, standarde Wi-Fi și alte caracteristici ratificate în specificațiile standardului IEEE 802.11) poate varia în funcție de disponibilitatea regională și asistența rețelei locale. Funcția poate fi adăugată prin OTA, când și unde este aplicabilă.
  18. Datele obținute de la Laboratoarele Interne Xiaomi. Rezultatele reale pot varia.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost înființată în aprilie 2010 și listată în componenta Main Board a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.

Îmbrățișând viziunea noastră de „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovații, experiența de înaltă calitate a utilizatorului și eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin intermediul tehnologiei inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume În septembrie 2023, MAU al MIUI a atins aproximativ 623 milioane la nivel global. 699 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) la 30 septembrie 2023. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În septembrie 2023, compania a ajuns pe lista Fortune Global 500 pentru a cincea oară, ocupând locul 360.

Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Publicat

pe

De

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări

București, România – 12 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat astăzi că a fost desemnat pentru al cincisprezecelea an consecutiv cel mai mare producător de semnalistică de către firma de cercetare de piață Omdia, reconfirmându-și astfel poziția de lider în piața globală a semnalisticii digitale.

Conform datelor Omdia, în 2023, Samsung nu doar că a dominat piața globală a semnalisticii cu o cotă de piață de 33%, dar a și vândut peste 2 milioane de unități – un număr record pentru companie.

Poziționarea noastră pe primul loc pe piața globală a semnalisticii timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru ferm față de inovație și capacitatea noastră de a răspunde cerințelor în schimbare ale pieței și ale clienților noștri. Vom continua să aducem valoare clienților noștri prin furnizarea de dispozitive specializate, soluții și servicii adaptate nevoilor lor variate”, a declarat Hoon Chung, Vicepreședinte Executiv al Diviziei Visual Display, din cadrul Samsung Electronics.

Samsung Electronics aduce în mod constant pe piață produse de semnalistică adaptate diverselor nevoi ale mediului de afaceri.

  • The Wall este primul ecran modular din lume cu tehnologie micro LED. Datorită formatului său modular, The Wall le permite utilizatorilor să ajusteze dimensiunea, raportul și forma ecranului în funcție de preferințe și modalitatea de utilizare.
  • Smart Signage oferă o senzație excelentă de imersiune datorită profilului său ultra-subțire și designului uniform al ramelor.
  • Semnalistica pentru exterior este adaptată piețelor sportive, de referință și stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice. Ecranele din portofoliul de semnalistică pentru exterior sunt concepute pentru a asigura o vizibilitate clară în orice condiții meteorologice.
  • Samsung Interactive Display este o tablă electronică optimizată pentru piața educațională, care pune instrumente educaționale la îndemâna profesorilor și studenților.

Extinderea gamei de produse The Wall este demonstrație a inovațiilor și a tehnologiei de vârf ale Samsung. Produsele precum The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production au fost alese de clienți pentru conveniența lor excepțională și pentru scenariile de utilizare unice, în timp ce The Wall a fost selectat ca display preferat pentru hoteluri de lux precum Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.

Supremația Samsung în industria semnalisticii digitale se datorează angajamentului companiei față de inovație în produse și servicii. De exemplu, introducerea în luna ianuarie a primului display Micro LED transparent din lume a fost remarcată de experți din industrie ca fiind următoarea generație de ecrane comerciale, primind recunoașteri precum „Cel mai uimitor LED” și „Cel mai bun ecran transparent” din partea outletului de știri AV din America de Nord, rAVe.

Introducerea recentă a platformei Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) demonstrează în continuare angajamentul Samsung față de inovația în domeniul display-urilor. Această platformă nativă în cloud combină conținutul și operațiunile de semnalistică la distanță pe o singură platformă sigură, oferind servicii și soluții care depășesc sfera hardware-ului și asigurând o funcționare și gestionare fără cusur pentru utilizatori.

Privind în viitor, piața globală a semnalisticii este pregătită pentru o creștere rapidă, cu o creștere anuală estimată de 8%, ceea ce ar duce la o dimensiune proiectată a pieței de 24,6 miliarde de dolari până în 2027, în creștere față de 14 miliarde de dolari înregistrate în 2020.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Citeste in continuare

Uncategorized

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Publicat

pe

De

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până în prezent la Sistemul de Garanție -Returnare. Dintre aceștia, 25% returnează constant ambalajele SGR la punctele de returnare, iar 58% au returnat ambalaje SGR de cel puțin 3 ori până în prezent.

Studiul mai arată că peste 38% dintre persoanele care nu au participat încă la Sistemul de Garanție – Returnare intenționează să facă acest lucru în viitorul apropiat.

Consumatorii români cunosc SGR și apreciază sistemul ca fiind soluția cea mai bună pentru colectare și reciclare

Nivelul de notorietate al Sistemului de Garanție – Returnare în rândul populației este foarte ridicat, 96% dintre români cunoscând sistemul în prezent, în creștere față de noiembrie 2023, când acest procent era de 90%.

De asemenea, peste 70% dintre respondenți consideră Sistemul de Garanție – Returnare ca fiind cea mai bună soluție pentru colectarea și reciclarea ambalajelor.

75% dintre consumatori identifică RetuRO drept compania a cărei misiune este de a face România mai curată

Preocuparea RetuRO față de un mediu mai curat în România se reflectă și în percepția consumatorilor despre administratorul Sistemului de Garanție – Returnare. Astfel, 7 din 10 persoane identifică RetuRO drept compania a cărei misiune este aceea de a face țara mai curată și care întreprinde eforturi constante de a educa și de a încuraja în rândul populației un comportament responsabil față de mediu și față de importanța reciclării.

Gemma Webb, CEO și Președinte RetuRO SGR:

“Acest studiu ne confirmă faptul că românii au o preocupare reală pentru mediul înconjurător și își doresc să se implice și să recicleze. Sistemul de Garanție-Returnare le oferă un instrument accesibil și practic prin care pot face acest lucru.

Rezultatele studiului sunt foarte bune, iar premisele sunt optimiste, dacă ne uităm la faptul că majoritatea consumatorilor care nu au folosit încă Sistemul de Garanție – Returnare intenționează să-l adopte în viitorul apropiat. În același timp, cea mai mare parte dintre consumatorii români consideră SGR ca fiind cea mai bună soluție pentru colectarea și reciclarea ambalajelor.

Un aspect important pe care îl observăm este că familiaritatea consumatorilor a crescut pe măsură ce oamenii au început să își însușească sistemul în viața de zi cu zi. Campaniile de informare constante pe care RetuRO le-a derulat pe toate canalele și în toate punctele de contact au contribuit, de asemenea, la creșterea notorietății SGR în rândul românilor. Putem afirma cu încredere că SGR a dat startul unei schimbări structurale și culturale în România cu privire la importanța reciclării.”

Rezultatele înregistrate de Sistemul de Garanție – Returnare în primele 4 luni de funcționare reflectă progresul sistemului și o adoptare pe scară tot mai largă, creșterea fiind exponențială de la lună la lună. Peste 100 de milioane de ambalaje au fost returnate de către consumatori și peste 1 miliard de ambalaje a fost puse pe piață de către producători în această perioadă.

*Studiul a fost realizat de Kantar în luna martie 2024, pe un eșantion de 600 de persoane la nivel național, cu vârste între 18-64 de ani.

 

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. (www.returosgr.ro) este o companie ce funcționează pe principiul not for profit – ceea ce înseamnă că eventualul profit realizat de companie în urma colectării de ambalaje de băuturi va fi reinvestit, exclusiv, în dezvoltarea SGR. Compania a fost creată de un consorțiu de trei acționari privați: Asociația Berarii României pentru Mediu (30%), Asociația Producătorilor de Băuturi Răcoritoare pentru Sustenabilitate (30%) și Asociația Retailerilor pentru Mediu (20%) și un acționar public, statul român, prin autoritatea centrală de mediu, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (20%).

RetuRO, administratorul SGR, funcționează cu finanțare exclusiv privată și are rolul de a asigura transparența asupra cantităților de ambalaje pentru băuturi puse pe piață și returnate de consumatori, contribuind la dezvoltarea durabilă a României, prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje, în vederea atingerii țintelor de reciclare impuse României de către Uniunea Europeană.

Citeste in continuare

Uncategorized

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Publicat

pe

De

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate. Conceptul, lansat deja în București, are la bază Pop-up-uri de infrastructură ce integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României:

  • Susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX.
  • Contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe, prin dotarea cu serviciul FANbox .
  • Încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice.
  • Investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare.
  • Promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat de colectare ambalaje SGR și NON SGR.

Așadar, aceste Pop-up-uri de infrastructură vizează integrarea mai multor macro concepte
într-un spațiu util, mai mic ca dimensiuni, ușor de utilizat și montat datorită soluției modulare și scalabile. O problemă mare, care părea că stă exclusiv în atribuțiile statului, a cunoscut , astfel, o soluție accesibilă și pentru mediul privat. Aceste  cutii modulare pot fi amplasate în diferite locații, fiind extrem de utile pentru nevoile comunităților locale, datorită conceptelor sustenabile conjugate.

Primul Pop-up de acest gen, dezvoltat de Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, a fost deja amplasat în sectorul 3, la intersecția Bulevardului Unirii cu Nerva Traian și are ca scop rezolvarea câtorva dintre problemele majore pe care le au oamenii din comunități atunci când vine vorba despre sustenabilitate și gestionarea resurselor.

„Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducere a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării”, declară  Raluca Fișer, președinte Green Revolution.

În contextul creșterii achizițiilor de mașini electrice, folosirea bicicletei ca mijloc de transport de către tot mai mulți români, conștientizarea importanței colectării și reciclării ambalajelor și nevoia de a beneficia de servicii de tip FANbox, acest concept agil și inovator este o necesitate ce salvează timp și resurse. Proiectul are ca scop atât încurajarea cetățenilor deschiși la adoptarea viitorului sustenabil, cât și susținerea și motivarea reprezentanților din sectorul privat, ce se pot lovi, adesea, de barierele birocratice sau ale instituțiilor de stat.

Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens”, adaugă Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

„Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alături de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa va avea un impact pozitiv în comunitățile locale”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard.

În lunile următoare continuă amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură și în alte cartiere bucureștene. De asemenea, în viitorul apropiat, demersul vizează lansarea de invitații către toate brandurile și companiile sustenabile, pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

Despre Green Revolution

Green Revolution este o asociație de ecologie urbană, fondată în anul 2009, cu obiectivul de a face orașele din România mai verzi, mai curate și mai prietenoase cu mediul înconjurător. Green Revolution inițiază și implementează proiecte ample de educație de mediu și dialog constructiv cu autoritățile și stakeholderii implicați, pentru îmbunătățirea politicilor și strategiilor de mediu. Printre proiectele cele mai cunoscute ale Green Revolution se numără centrele de bikesharing I‘Velo, platforma de știri de mediu Green Report, conferințele și Gala Green Report, dar și Roaba de Cultură, prima pajiște urbană din București. Mai multe informații despre proiecte pe www.greenrevolution.ro

Despre Raiffeisen Bank România  

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și, nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro.

Despre Mastercard

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă, care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv17 ore inainte

In 2018 și 2019 numărul pensionărilor în Poliție, Jandarmerie, ISU este vădit insignifiant în raport cu creșterile bruște din anii următori, 2020, 2021, 2022, 2023! – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Exclusiv2 zile inainte

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Uncategorized3 zile inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

Exclusiv3 zile inainte

Capii rautatilor sunt in aparatul central iar DOP si comisiile de la IPJ, doar pionii dirijati sa va faca paguba! – Ziarul Incisiv de Prahova

Din greseala in greseala, spre victoria ( paguba) finala, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. Sau cum s-au transformat...

Exclusiv4 zile inainte

WHITE TOWER 30/Primele „victime” din IPJ Prahova incep sa apara in urma dezvaluirilor ziarului Incisiv de Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova

Va dezvaluiam cum primarul și viceprimarul din Comarnic au anunțat intenția de a renunța la PSD și de a candida...

Exclusiv5 zile inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Exclusiv5 zile inainte

Unele  perle sunt generate la mari adancimi, in cazul de fata „in putul gandirii”/Viceprimarul Mihai Savu – fost Presedinte PSD Comarnic -raspunde presiunilor la care este supus – Ziarul Incisiv de Prahova

De ani buni asistăm la distrugerea controlată a Poliției Române prin subordonarea ei neaveniților care conduc țara, prin subfinanțarea ei,...

Exclusiv6 zile inainte

WHITE TOWER (XXVIV)/Realitățile scandalului WHITE TOWER scoate la iveala infioratoarea mafie de la IPJ Prahova/SE SPARGE BUBA?/Politisti corupti utilizati pentru protejarea „TEPARILOR” – Ziarul Incisiv de Prahova

Conform legislației interne în vigoare polițiștii au dreptul la decontarea/asigurarea de către angajator a unor dispozitive de corecție a vederii,...

Uncategorized7 zile inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Social7 zile inainte

Ghid pentru Cumpărături Inteligente cu cupoane de reducere

Maximizați economiile potrivind cupoanele cu reducerile, combinând promoțiile și folosind zilele cu cupoane duble. Stivați strategic cupoanele în ordinea corectă,...

ExclusivO săptămână inainte

Ce ciolaceli mai face Doloiu/Curtea de Apel Ploiesti nu a tinut cont de autoritatea lucrului judecat de cea mai inalta instanta de judecata din Romania, Inalta Curte de Casatie si Justitie – ICJJ, instanta superiora ierarhic CA Ploiesti – Ziarul Incisiv de Prahova

Revenim cu noi informatii, ce ne-au parvenit la redactie, despre vrajelile lui Doloiu Gheorghe in piata imobiliara buzoiana, uzand de...

ExclusivO săptămână inainte

FOTO /WHITE TOWER (XXVIII)/Cătălin STAVRI îl denunță pe Mihai LUPU, deși nevasta și mama sa primiseră apartamente- șpagă!

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulante, iar surse judiciare...

ExclusivO săptămână inainte

DEBANDADĂ TOTALA LA PENITENCIARUL PLOIESTI DIN PRAHOVA!/Spectacolul continua la pușcăria din urbea lui Caragiale. – Ziarul Incisiv de Prahova

Revenim cu noi informatii, ce ne-au parvenit la redactie, despre vrajelile lui Doloiu Gheorghe in piata imobiliara buzoiana, uzand de...

dulap metalic dulap metalic
SocialO săptămână inainte

De ce este acesta de departe (si de aproape) cel mai util model de dulap metalic?

Modelele de dulap metalic sunt componente esentiale in organizarea si securitatea diverselor tipuri de obiecte intr-o varietate de medii, de...

UncategorizedO săptămână inainte

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o...

UncategorizedO săptămână inainte

RAZER PREZINTĂ NOUL LAPTOP DE GAMING RAZER BLADE 18: CEL MAI PUTERNIC BLADE DE PÂNĂ ACUM

Domină fiecare joc și sarcină creativă cu noul laptop de gaming Razer Blade 18 Experiență de vizionare pe un ecran...

Știrile Săptămânii