Connect with us

Afaceri

INDAGRA 2019: Iridex Group Plastic prezintă soluții specializate pentru domeniul agricol

Publicat

pe

În fiecare an evenimentul principal al agricultorilor este INDAGRA, unde în fața miilor de participanți sunt prezentate cele mai inovative soluții din domeniul agriculturii. Iridex Group Plastic, compania românească va prezenta în cadrul standurilor sale soluții inteligente pentru întreținerea culturilor, cum sunt irigațiile, pentru depozitarea recoltelor, precum și managementul deșeurilor din agricultură.

Târgul Internațional INDAGRA de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei se desfășoară anul acesta în perioada 30 octombrie – 3 noiembrie în cadrul Centrului Expozițional Romexpo – Pavilioanele B1, C1, C2, precum și pe platformele exterioare. În cadrul evenimentului Iridex Group Plastic vă invită la standul nr. 60, din zona A, Pavilionul B, precum și în exterior pe platforma din Aleea Negustorilor, Standul nr. 5.

Conceptul de prezentare la stand are în vedere gama bogată de produse pentru agricultură. Printre acestea se numără: boxpaleți, europaleți, plase și agrotextile de protecție, plase pentru ambalat legume și fructe. Echipamentele pentru irigații fac obiectul prezenței la eveniment, unde vor fi prezentate sistemele cu tambur și furtun, sistemele pivot, sistemele liniare și sistemele tip hipodrom, motopompe, pompe alimentate cu energie solară.

O altă ramură pe care Iridex Group Plastic o aduce în prim-plan la Indagra este zona instalațiilor de compostare pentru deșeuri organice și instalații de digestie anaerobă, extrem de importantă în gestionarea corectă a deșeurilor agricole. Vă invităm la standurile Iridex Group Plastic unde puteți afla mai multe despre gama largă de soluții pentru domeniul agricol.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Era PreFacebook sau cele mai vechi rețele sociale

Publicat

pe

Deși a apărut în 2004, s-ar părea că Facebook-ul există dintotdeauna. Un sfert din populația lumii folosește această rețea de socializare. Numărul utilizatorilor s-a dublat în doar câțiva ani. În octombrie 2012 compania a atins cifra de un milliard de utilizatori activi, iar pe 31 martie 2017 erau deja 1,94 de miliarde de utilizatori lunari. Cel mai curios e faptul că Facebook a fost creat inițial ca o rețea socială cu circuit închis. Ea era destinată comunicării dintre studenții universității Harvard din Statele Unite ale Americii. Apoi a fost deschisă și pentru membrii altor universități americane. Fiecare utilizator era verificat dacă aparținea sau nu unei instituții superioare, prin adresa de poștă electronică a studentului. Din 2006 rețeaua a fost deschisă tuturor, devenind, în scurt timp, foarte populară. Apropo, ea este chiar interzisă în câteva țări din Orientul Mijlociu.

Ce era înainte de Facebook? Mulți ar spune că „nimic”. Totuși, nu era beznă totală. Facebook-ul are câțiva predecesori. Să-i luăm la rând:

  1. mIRC

mIRC este un client Internet Relay Chat pentru Microsoft Windows. Platforma a fost creată în 1995. Dezvoltatorul ei este programatorul britanic de origine palestiniano-siriană Khaled Mardam-Bey. mIRC-ul poate fi utilizat pentru comunicare, jocuri sau pentru a lucra împreună cu alți utilizatori din întreaga lume, fie în conferințe de grup multi-utilizator, fie în discuții personale. Dispune de o interfață curată și practică, care este foarte configurabilă și oferă funcții precum liste de prieteni, transferuri de fișiere, conexiuni multi-server, criptare SSL, suport proxy, sunete personalizate, logarea mesajelor și multe altele. MIRC are de asemenea un limbaj puternic de scripting, care poate fi utilizat atât pentru automatizarea mIRC, cât și pentru crearea de aplicații care efectuează o gamă largă de funcții, de la comunicațiile de rețea la jocurile online. mIRC-ul era, pe timpuri, foarte popular, fiind descărcat de peste 38 de milioane de ori. În 2003, mIRC-ul a fost inclus în top 10 cele mai populare aplicații din Internet.

  1. ICQ

ICQ (I seek you – eu te caut) este un alt program de mesagerie instantă. Inițial a fost dezvoltat și popularizat de Mirabilis, o companie din Israel, care a fost ulterior cumpărată de America Online. Prima versiune a programului a fost lansată în noiembrie 1996. ICQ a devenit astfel primul serviciu numit „mesagerie instantă”. Mai târziu această tehnologie a fost și patentată. În 2001, ICQ avea peste 100 de milioane de conturi ale utilizatorilor înregistrați. În aprilie 2010, ICQ a fost vândută fondului rusesc de investiții Digital Sky Technologies, pentru suma de 187,5 milioane de $. După reorganizarea acestuia, în septembrie 2010, ICQ a intrat în componența Grupului Mail.ru. Pe parcursul anilor de existență, ICQ a adunat milioane de clienți și a suferit numeroase modificări. În momentul său de glorie, în 2001, ICQ înregistra mai mult de 100 de milioane de conturi. În 2010, în timpul trecerii la Mail.ru, existau aproximativ 42 de milioane de utilizatori zilnici. Din 2013, ICQ are 11 milioane de utilizatori lunari.

  1. Yahoo! Messenger

Un alt client de chat în timp real este Messenger-ul dezvoltat de compania Americană Yahoo!, unul din cele mai populare softuri de chat și interacționare socială pe internet. Pe lângă faptul că utilizatorii pot purta conversații în timp real, acest program oferă și un mediu interactiv plăcut. Există o alegere variată de interfețe grafice, avatare, jocuri ori mesaje de disponibilitate configurabile. Yahoo Messenger a fost lansat inițial cu denumirea ”Yahoo Pager”, pe 9 martie 1998. De atunci compania a lansat pe piață mai multe versiuni, îmbunătățind, treptat, aplicația, implementând elemente noi și reparând bug-urile versiunilor precedente.

  1. Hi5

O altă rețea socială destul de populară este Hi5, fondată în 2002 de Ramu Yalamanchi. Și aici utilizatorii își creează un profil, în care pot încărca fotografii, pot lăsa comentarii, pot adăuga informații referitor la vârstă, interese, locul nașterii, își pot crea un music player și se pot împrieteni. O trăsătură a acestei platforme este rețeaua de prieteni: de primul grad – prietenii direcți, de gradul doi – prietenii prietenilor și de gradul trei – prietenii prietenilor de gradul doi. La sfârșitul anului 2007 Hi5 număra deja 98 de milioane de membri. În decursul acelui an, rețeaua a fost pe locul 25 ca vizitare din toate site-urile din Internet. În iulie 2010, în România existau 4,7 milioane de utilizatori unici de hi5. Un an mai târziu numărul acestora s-a micșorat de aproape două ori. Sesizați cumva aici influența Facebook-ului?

  1. eBuddy

EBuddy este o companie privată de software olandeză care oferă servicii de mesagerie instantanee. Ea a fost inițial dezvoltată de Paulo Taylor. Ideea lui a apărut ca o consecință a unui pariu de a dezvolta Messenger (așa cum a fost numit în 2003) pentru un telefon mobil. După câteva săptămâni, Taylor a câștigat pariul și a încărcat aplicația pe un server. O versiune web a fost în curând dezvoltată ca urmare a solicitărilor utilizatorilor. Datorită faptului că traficul de utilizatori se mărea, Taylor a hotărât să continue această idee. Începând din 2011 eBuddy a raportat 100 de milioane de descărcări. Serviciul emblematic al companiei este XMS, un serviciu de mesagerie instantă, de tip cross-platform. El include și unele caracteristici multimedia: utilizatorii pot trimite imagini și clipuri video și-și pot împărtăși locația. La un moment dat, XMS procesa peste 17 miliarde de mesaje pe lună trimise de mai mult de 30 de milioane de utilizatori unici. 100.000 de utilizatori se înscriau zilnic și 1.5 miliarde de bannere erau vândute pe web.

  1. MySpace

Myspace este un site de social networking care oferă o rețea interactivă de prieteni, profiluri personale, bloguri, grupuri, fotografii, muzică și videoclipuri. Domeniul MySpace.com a fost inițial deținut de YourZ.com, Inc., și era destinat până în 2002 pentru stocarea și partajarea online a datelor. Apoi a fost transformat dintr-un serviciu de stocare a fișierelor, într-un site de socializare. În august 2003, câțiva angajați ai eUniverse ce aveau conturi pe MySpace au văzut potențial în rețeaua lor de socializare. Grupul a decis să lărgească aria ei de acoperire. În termen de 10 zile, prima versiune extinsă a lui Myspace a fost gata pentru lansare. Primii utilizatori ai Myspace erau angajații eUniverse. Compania a organizat concursuri pentru a vedea cine ar putea înscrie cei mai mulți utilizatori. EUniverse și-a folosit cei 20 de milioane de utilizatori și abonați de e-mail pentru a inspira viață în Myspace și a-l propulsa în vârful topului celor mai populare rețele sociale. Myspace a fost achiziționată de News Corporation în iulie 2005 pentru suma de 580 milioane de dolari și vândută în 2011 pentru 35 de milioane de dolari. Din 2005 până în 2008, Myspace a fost cel mai mare site de socializare din lume, iar în iunie 2006 a depășit Google ca cel mai vizitat site web din Statele Unite. În aprilie 2008, Myspace a fost depășit de Facebook în numărul vizitatorilor unici la nivel mondial. De atunci, numărul utilizatorilor Myspace a scăzut constant, în ciuda mai multor reinventări și optimizări SEO.

Citeste in continuare

Afaceri

Care sunt cele mai importante mijloace de promvare a unei firme?

Publicat

pe

Odată cu deschiderea pieței online, datele problemei s-au modificat simțitor. Într-adevăr există posibilitatea de a avea succes și în afara acestui mediu, dar totul ține de specificul afacerii, de produsele, serviciile furnizate și de publicul căruia se adresează acestea. Însă pentru a avea succes atâ online cât și offline, cel mai bine este să fie identificate corect mijloacele și strategiile cele mai eficiente de promovare, să aveți mereu idei noi și curajul de a ale pune în practică.

Iară care sunt cele mai importante instrumente de promovare a unei afaceri:

  • Urmăriți să aveți mereu un site actual, modern, adaptat nevoii de informare și de căutare a clienților vizați. Lumea este într-o continuă dinamică și afacerea voastră trebuie să fie în permanență conectată la această schimbare a perspectivei și modului de abordare.

  • Selectați-vă de la început care sunt cuvintele cheie pe care doriți să vă axați promovarea. Creați un conținut care să fie optimizat pe aceste cuvinte și care să vă ajute să obțineți mai ușor o poziție cât mai bină în motoarele de căutare.

  • Promovați-vă afacerea și produsele pe site-uri de specialitate sau în publicații cu autoritate. Fără acest gen de angajare, șansa de a ajunge în atenția unui public cât mai larg este mult întârziată.

  • Folosiți cu încredere Google Ads și Facebook Ads. Prin alocarea unui buget adecvat și prin selectarea cât mai clară a publicului căruia doriți să vă adresați puteți atrage trafic important pe site și puteți avea conversii imediate.

  • Conectați-vă site-ul cu cele mai folosite rețele de socializare, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. Acestea sunt canale importante pentru a comunica liber și util cu cei interesați și pentru a-i ține la curent cu noutățile de pe site-ul vostru și chiar din domeniu.

  • Adăugați la site un blog, pe care să publicați constant articole interesante despre companie, produse, evenimente, lansări, promoții, noutăți etc. Prin modificările permanente de pe site, veți arăta Google că sunteți dinamic și că site-ul vostru este unul de interes.

  • Pentru a avea o comunicare cât mai bună cu clienții și pentru a-i face să fie în permanență interesați de produsele sau serviciile disponibile, creați un newsletter, pe care să-l trimiteți periodic. Oferirea de informații utile, într-o formă plăcută și accesibilă poate contribui foarte mult la obținerea unei baze de clienți loiali.

  • Realizați filmulețe de prezentare cu afacerea și cu produsele vizate spre promovare. Cu cât acestea vor fi mai reușite, utile și mai originale, cu atât vor fi mai bine receptate. Acest gen de comunicare este cel mai apreciat la ora actuală.

Acestea sunt doar cateva idei de promovare a unei firme oferite de Edcora.

Citeste in continuare

Afaceri

De la marginea lumii, acasa cu transport decedati, cand calatoria se opreste brutal

Publicat

pe

Oamenii se duc la marginea lumii sa lucreze sau sa invete sperand ca vor acumula capital fizic sau moral printre straini, pe care sa il aduca si sa-l investeasca acasa. Ne propunem din copilarie destinatii, fiindca auzim de tari si de civilizatii si emotionati de trecutul lor glorios, ne dorim sa le cunoastem personal.

Eu mi-am dorit de cand aveam 6-7 ai sa vizitez Grecia. Cu toate acestea, m-am felicitat ca nu am ajuns acolo in acesta vara si am simtit toata durerea familiei care a fost decimata in timpul concediului petrecut in acesta frumoasa tara. Nu a fost vina nimanui, fiindca in fata fortelor dezlantuite ale naturii nu te poti apara si nimeni nu iti poate oferi protectie, dar a fost ingrozitor ca dintr-o familie alcatuita din tata, mama si copil, sa se intoarca numai tatal viu, iar sotia si copilul repatriati!

Unele calatorii sunt intrerupte in mod violent. Asa primim un telefon si in loc sa auzim vocea celui drag asigurandu-ne ca este bine, suntem anuntati ca si-a gasit sfarsitul departe de casa.

Ce facem dupa ce am aflat ingrozitoarea veste? Avem timp toata noaptea sau zile si nopti sa plangem? Nu, fiindca mortul asteapta sa revina acasa si sunt multe de facut pentru cel care are nevoie de noi mai mult ca oricand.

In cazul in care vom primi acel telefon, totul se va schimba in viata noastra, iar timpul ne va soma sa facem tot ceea ce trebuie.

Sa ne consumam durerea putin si sa apelam la firme autorizate legal sa ofere servicii de transport decedati !

Romanii au plecat la marginea lumii cu focul dorului de tara si de cei dragi in piept si se impune sa ii aducem inapoi sa isi astempere dorul.

In ceea ce ne priveste, mai bine sa ramanem cu dorul, decat cu mustrarile de constiinta ca i-am lasat printre straini.

Ne-am nascut aici, iar acest pamant s-a legat de noi si a jurat ca ne va ingriji, hrani si ne va fi asternut la sfarsit de cale.

Romanii, vii sau morti, apartin Romaniei, orice ar fi. Si cei plecati in exil in trecut au murit cu dorul de casa, de traditii si obiceiuri, de meleagurile copilariei lor.

Cu firma potrivita de pompe funebre, cei care si-au sfarsit brutal si nedrept calatoria acolo, la mii de kilometri au garantata o calatorie placuta si sigura de intoarcere.

Pentru asta se impune telefonul acela dat imediat, indiferent de ora, fiindca ei lucreaza non stop pentru a ne aduce persoanele dragi acasa.

Preturile pentru repatriere nu sunt deloc mari, daca avem in vedere urmatoarele:

-incep de la 990 de euro si se opresc la suma potrivita, care nu este nici prea mare, nici suspicios de ieftina. Avandu-se in vedere ca acesta este ultimul serviciu pe care il putem face pentru cineva apropiat, efortul financiar nu ar trebui sa fie o problema pentru noi.

-repatrierea se va face cu operativitate, cu efort minim din partea apartinatorilor, care nu au altceva de facut, decat sa astepte linistiti acasa intalnirea cu cel plecat.

-in pret intra absolut tot ce tine de pregatirea si trusoul decedatului, dar si de transportul funerar.

-conservarea trupului neinsufletit este garantata, iar cel drag merita sa se intoarca acasa perfect curat.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv21 de ore inainte

503 Service Unavailable

503 Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please...

Exclusiv2 zile inainte

Despre cele 3,2 milioane de voturi ale lui Klaus Iohannis din primul tur și despre nuclee dure

Din punctul meu de vedere, un premier devine cu adevărat premier abia atunci când apucă să facă și să aplice...

Exclusiv3 zile inainte

Mitica de la SRI face pe profesorul

(Preluare Inpolitics): Auzită cîndva de la un frizer: românul e cel mai prost client din lume. Oricît de rău l-ai...

Exclusiv4 zile inainte

Deficitele sunt de pe vremea PDL şi erau duble/. Deci asta cu deficitele este marotă pentru cretini.

(Preluare FLUX 24): Șeful PNL Iași, uns recent ministru al Mediului, nu știe ce înseamnă „stresul ratei la bancă”. În...

Exclusiv5 zile inainte

PROMO/ DOCUMENTE BOMBA/ADEVARUL despre “dosarul TETRA” de la Politia Locala Ploiesti/ Acuzații penale nefondate asupra unor sefi si politisti locali

Sefi și polițisti locali din Ploiești acuzați de inducere în eroare a organelor judiciare și mărturie mincinoasă, in mod fals!...

Exclusiv7 zile inainte

Este o premieră care va face BNR să cheltuie multe zeci de milioane de Euro din rezerva valutară ca să acopere accelerarea deprecierii leului DECLANȘATĂ de Iohannis

(Preluare FLUX 24): Șeful PNL Iași, uns recent ministru al Mediului, nu știe ce înseamnă „stresul ratei la bancă”. În...

ExclusivO săptămână inainte

Avocatul Poporului acuza la CCR incalcarea dreptului la un proces echitabil prin compunerea completelor de judecata

 “Un element esential al organizarii si functionarii instantelor, constituirea completelor, este dat in competenta colegiilor de conducere, organe administrative care,...

ExclusivO săptămână inainte

Cum alegem anvelopele pentru masina?

Cum alegem anvelopele pentru masina?   Anvelopele sunt o parte componenta foarte importanta pentru masina dumneavoastra. Ele reprezinta contactul direct...

ExclusivO săptămână inainte

DNA Alba confirmă că s-a infirmat în întregime soluţia de clasare în dosarul proiectelor lui Barna

Sorina Ruxandra Matei revine cu dezvaluiri in EXCLUSIVITATE. DNA: Dosarul penal al proiectelor lui Barna, redeschis de DNA pe 28...

AfaceriO săptămână inainte

INDAGRA 2019: Iridex Group Plastic prezintă soluții specializate pentru domeniul agricol

În fiecare an evenimentul principal al agricultorilor este INDAGRA, unde în fața miilor de participanți sunt prezentate cele mai inovative...

ExclusivO săptămână inainte

Adjuncta DNA, Mădălina Scarlat, a infirmat în întregime a doua ordonanţă de clasare a DNA Alba în dosarul lui Dan Barna, redeschizând dosarul şi dispunând reluarea urmăririi penale

Sorina Euxandra Matei revine cu dezvaluiri in exclusivitate: DNA a redeschis abia săptămâna trecută, luni, 28 octombrie 2019, “dosarul proiectelor...

Exclusiv2 săptămâni inainte

SORINA MATEI DA DE PAMANT CU JUDECATOAREA COTOFANA: ” Madam Coțofană este un #FAKE”

IOHANNIS, JOS LABELE DE PE SIIJ – Zeci de persoane au protestat in fata Palatului Cotroceni si a CSM fata...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Ministerul Justitiei vrea sa secretizeze planurile de cooperare

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Barometrul asta comandat de EuropaFm a fost platit din banii de reclama la spitale de stat de la Primarie (prin administratia spitalelor)?

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Exclusiv2 săptămâni inainte

La americani, nu există incident, shooting, incendiu, atac, operatiune highly classified, scandal, anchetă ca oficialii să nu iasă și sa țină conferințe de presă și să răspundă tuturor întrebărilor

La americani, șeful US Central Command, generalul Frank McKenzie de 1000 de stele, a vorbit 1 oră și 1 minut...

Eveniment2 săptămâni inainte

153 DE SECUNDE  – Manifestul milenialilor ajunge la Craiova

“Am fost făcut să rezist. Să nu se clintească nimic din mine” “153 de secunde” – teatru contemporan ce documentează...

Știrile Săptămânii