Connect with us

Afaceri

De ce Black Friday nu este cea mai bună perioadă pentru a face achiziţii | GalatiAzi

Publicat

pe

Black Friday la americani urmează după o sărbătoare importantă, Ziua Recunoştinţei (eng.Thanksgiving Day). Este o zi în care toate magazinele oferă reduceri colosale la toate produsele. Este vorba de lichidări de stoc şi astfel se pot achiziţiona produse care în mod normal ar costa 400 de dolari cu doar 40 de dolari. În ţara noastră, Black Friday a fost organizat pentru prima dată în anul 2011. eMAG, cel mai mare magazin online de la noi, şi PC Garage (cumpărat între timp de eMAG) au oferit reduceri pe site-urile lor la sute de produse. 

Ideea i-a venit lui Iulian Stanciu, CEO eMAG, după o vizită în Statele Unite. Compania nu era pregătită însă pentru un astfel de eveniment. Stocurile s-au epuizat rapid, s-au vândut mai multe produse la reducere decât erau disponibile, site-ul nu a funcţionat multă vreme, iar la final pierderile înregistrate de companie au trecut de 1 milion de euro. De atunci lucrurile s-au schimbat, iar în prezent în jur de 70% dintre români ştiu ce este Black Friday. 

Ediţia de anul trecut a Black Friday a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea iniţială şi cu o creştere de 20% raportată la ediţia anterioară din 2016.

Reduceri şi nu prea

Black Friday nu este însă cea mai bună perioadă pentru a cumpăra un produs pe care ţi-l doreşti cu ardoare. În primul rând, există posibilitatea ca acest produs să nu intre în promoţia de Black Friday sau dacă intră stocul să fie atât de mic încât să nu îl prinzi. Black Friday aduce reduceri mari, însă stocurile sunt mai mici. De regulă, retailerii mari precum eMAG, Altex, Flanco sau PC Garage organizează campanii de reduceri vara sau la începutul toamnei şi este foarte posibil ca produsul căutat de tine să aibă un preţ mult mai bun chiar şi faţă de campania de Black Friday. Acest lucru a fost constatat şi de către inspectorii Consiliului Concurenţei. O anchetă declanşată de autoritatea de concurenţă arată că există un comportament generalizat de nerespectare a normelor legale privind campaniile de reduceri de preţuri. În aceste condiţii, mecanismele de manifestare a concurenţei prin preţ în cadrul promoţiilor sunt distorsionate, percepţia clienţilor cu privire la preţul real fiind deformată. 


 

“Această practică, de a creşte sau de a menţine artificial preţul de referinţă în cadrul promoţiilor (ex. Black Friday), creează consumatorilor impresia că beneficiază de o reducere mai mare decât este în realitate. De fapt, consumatorii plătesc un preţ apropiat celui din afara campaniei, ceea ce poate constitui o încălcare a legislaţiei în domeniu”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

Ancheta a reliefat faptul că, în general, mai mult de jumătate din volumul vânzărilor principalilor retaileri sunt la preţuri promoţionale. Astfel, o mare parte din produsele comercializate de toate platformele online importante şi care au fost monitorizate au avut preţuri reduse durate lungi, chiar peste 75% din timp. „Astfel, preţurile practicate de de comercianţii online cu ocazia campaniei Black Friday sunt comparabile cu cele din cadrul altor campanii. Ca urmare, Black Friday se individualizează mai degrabă ca o campanie de volum, decât de reducere a preţurilor”, conform anchetei Consiliului Concurenţei.

Pe primul loc în Uniunea Europeană 

Potrivit cifrelor şi estimărilor principalilor jucători din comerţul electronic românesc, valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro în 2017, cu peste 40% mai mult decât în 2016, cand s-au înregistrat 1,8-2 miliarde de euro. Acest lucru ar însemna ca românii au cheltuit, în medie, 7,67 milioane de euro în fiecare zi din an pentru cumpărături prin internet.

Valoarea de 2,8 miliarde de euro face referire la produsele fizice care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plăţile de facturi la utilităţi, biletele de avion, vacanţele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente. Creşterea de aproximativ 40% de la un an la altul înregistrată de piaţa românească de e-commerce este una din cele mai mari creşteri la nivelul Uniunii Europene. Valoarea pieţei de e-commerce din totalul pietei de retail se situează la aproximativ 5,6%, în creştere faţă de 4%, cât se înregistra în 2016. 

Sfaturi pentru consumatori de Black Friday

• Fă o listă cu produsele pe care doreşti să le achiziţionezi şi cu preţurile actuale ale acestora. Acest lucru te va ajuta să eviţi falsele reduceri depreţuri, de exemplu atunci când comercianţii măresc preţul şi aplică procentul de reducere la preţul astfel majorat.

 

• Verifică cu atenţie modul în care este afişată reducerea pe site sau pe eticheta produsului.

• Nu cădea în capcana ofertelor care anunţă mari reduceri de preţuri doar pentru a te atrage să intri în magazin.

• În cazul în care comanzi online, verifică, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când ai ales produsul.

• Utilizează cardul pentru a face plata. În unele situaţii, precum cazurile de fraudă, dacă ai plătit prin card, poţi utiliza procedura refuzului la plată pentru a-ţi recupera suma plătită – în principiu, în cel mult 30 de zile de la data plăţii. Contactează-ţi banca pentru a afla mai multe amănunte.

De ce Black Friday nu este cea mai bună perioadă pentru a face achiziţii

De opt ani de zile, de când retailerii din ţara noastră au adoptat sărbătoarea americană a reducerilor Black Friday, românii aşteaptă cu nerăbdare luna noiembrie pentru a achiziţiona produse mai ieftine, însă lucrurile nu stau chiar aşa. 

Black Friday la americani urmează după o sărbătoare importantă, Ziua Recunoştinţei (eng.Thanksgiving Day). Este o zi în care toate magazinele oferă reduceri colosale la toate produsele. Este vorba de lichidări de stoc şi astfel se pot achiziţiona produse care în mod normal ar costa 400 de dolari cu doar 40 de dolari. În ţara noastră, Black Friday a fost organizat pentru prima dată în anul 2011. eMAG, cel mai mare magazin online de la noi, şi PC Garage (cumpărat între timp de eMAG) au oferit reduceri pe site-urile lor la sute de produse. 

 

Ideea i-a venit lui Iulian Stanciu, CEO eMAG, după o vizită în Statele Unite. Compania nu era pregătită însă pentru un astfel de eveniment. Stocurile s-au epuizat rapid, s-au vândut mai multe produse la reducere decât erau disponibile, site-ul nu a funcţionat multă vreme, iar la final pierderile înregistrate de companie au trecut de 1 milion de euro. De atunci lucrurile s-au schimbat, iar în prezent în jur de 70% dintre români ştiu ce este Black Friday. 

Ediţia de anul trecut a Black Friday a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea iniţială şi cu o creştere de 20% raportată la ediţia anterioară din 2016.

Reduceri şi nu prea

Black Friday nu este însă cea mai bună perioadă pentru a cumpăra un produs pe care ţi-l doreşti cu ardoare. În primul rând, există posibilitatea ca acest produs să nu intre în promoţia de Black Friday sau dacă intră stocul să fie atât de mic încât să nu îl prinzi. Black Friday aduce reduceri mari, însă stocurile sunt mai mici. De regulă, retailerii mari precum eMAG, Altex, Flanco sau PC Garage organizează campanii de reduceri vara sau la începutul toamnei şi este foarte posibil ca produsul căutat de tine să aibă un preţ mult mai bun chiar şi faţă de campania de Black Friday. Acest lucru a fost constatat şi de către inspectorii Consiliului Concurenţei. O anchetă declanşată de autoritatea de concurenţă arată că există un comportament generalizat de nerespectare a normelor legale privind campaniile de reduceri de preţuri. În aceste condiţii, mecanismele de manifestare a concurenţei prin preţ în cadrul promoţiilor sunt distorsionate, percepţia clienţilor cu privire la preţul real fiind deformată. 

“Această practică, de a creşte sau de a menţine artificial preţul de referinţă în cadrul promoţiilor (ex. Black Friday), creează consumatorilor impresia că beneficiază de o reducere mai mare decât este în realitate. De fapt, consumatorii plătesc un preţ apropiat celui din afara campaniei, ceea ce poate constitui o încălcare a legislaţiei în domeniu”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

 

Ancheta a reliefat faptul că, în general, mai mult de jumătate din volumul vânzărilor principalilor retaileri sunt la preţuri promoţionale. Astfel, o mare parte din produsele comercializate de toate platformele online importante şi care au fost monitorizate au avut preţuri reduse durate lungi, chiar peste 75% din timp. „Astfel, preţurile practicate de de comercianţii online cu ocazia campaniei Black Friday sunt comparabile cu cele din cadrul altor campanii. Ca urmare, Black Friday se individualizează mai degrabă ca o campanie de volum, decât de reducere a preţurilor”, conform anchetei Consiliului Concurenţei.

Pe primul loc în Uniunea Europeană 

Potrivit cifrelor şi estimărilor principalilor jucători din comerţul electronic românesc, valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro în 2017, cu peste 40% mai mult decât în 2016, cand s-au înregistrat 1,8-2 miliarde de euro. Acest lucru ar însemna ca românii au cheltuit, în medie, 7,67 milioane de euro în fiecare zi din an pentru cumpărături prin internet.

Valoarea de 2,8 miliarde de euro face referire la produsele fizice care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plăţile de facturi la utilităţi, biletele de avion, vacanţele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente. Creşterea de aproximativ 40% de la un an la altul înregistrată de piaţa românească de e-commerce este una din cele mai mari creşteri la nivelul Uniunii Europene. Valoarea pieţei de e-commerce din totalul pietei de retail se situează la aproximativ 5,6%, în creştere faţă de 4%, cât se înregistra în 2016. 

Sfaturi pentru consumatori de Black Friday

Fă o listă cu produsele pe care doreşti să le achiziţionezi şi cu preţurile actuale ale acestora. Acest lucru te va ajuta să eviţi falsele reduceri depreţuri, de exemplu atunci când comercianţii măresc preţul şi aplică procentul de reducere la preţul astfel majorat.

Verifică cu atenţie modul în care este afişată reducerea pe site sau pe eticheta produsului.

Nu cădea în capcana ofertelor care anunţă mari reduceri de preţuri doar pentru a te atrage să intri în magazin.

În cazul în care comanzi online, verifică, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când ai ales produsul.

Utilizează cardul pentru a face plata. În unele situaţii, precum cazurile de fraudă, dacă ai plătit prin card, poţi utiliza procedura refuzului la plată pentru a-ţi recupera suma plătită – în principiu, în cel mult 30 dezile de la data plăţii. Contactează-ţi banca pentru a afla mai multe amănunte.

Afaceri

Suma enormă pe care România trebuie să o dea înapoi. Decizia este definitivă | GalatiAzi

Publicat

pe

De

Comisia Europeană a constatat că, de la privatizarea eşuată a societăţii petrochimice Oltchim din România, în septembrie 2012, aceasta a beneficiat de ajutoare incompatibile în valoare aproximativă de 335 de milioane euro.

„România trebuie să recupereze în prezent aceste ajutoare de la Oltchim. În acelaşi timp, Comisia a concluzionat că, deoarece au achiziţionat activele în condiţiile pieţei, societăţile care le-au cumpărat nu au beneficiat de ajutoarele acordate anterior societăţii Oltchim. Aceasta înseamnă că răspunderea pentru rambursarea ajutoarelor îi revine Oltchim”, a informat luni Comisia Europeană.

„De-a lungul anilor, Oltchim a beneficiat de anularea unor datorii publice semnificative ca valoare. În urma investigaţiei am constatat că măsurile respective au conferit societăţii un avantaj economic neloial, încălcând normele UE privind ajutoarele de stat, avantaj pe care România trebuie să îl recupereze în prezent. În acelaşi timp, vânzarea majorităţii activelor Oltchim în condiţiile pieţei poate asigura un viitor durabil pentru activităţile economice ale societăţii, fără a fi nevoie de sprijin public suplimentar”, spune Margrethe Vestager, comisarul responsabil cu politica în domeniul concurenţei.

Oltchim este una dintre cele mai mari societăţi petrochimice din România şi din sud-estul Europei. Statul român deţine o participaţie de control de 54,8 % în cadrul societăţii. În ianuarie 2013, Oltchim a intrat în insolvenţă.

În aprilie 2016, Comisia a iniţiat o investigaţie aprofundată pentru a stabili dacă anumite măsuri luate de România în sprijinul societăţii Oltchim respectau normele UE privind ajutoarele de stat, în special:

  • neexecutarea silită a datoriilor şi acumularea în continuare de sume datorate de Oltchim Autorităţii pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS) din România după privatizarea eşuată a societăţii Oltchim din septembrie 2012;
  • anularea de datorii în valoare de peste 300 de milioane euro de către AAAS şi de către diferite întreprinderi de stat şi
  • continuarea furnizărilor, de către statul român şi de către întreprinderi de stat (CET Govora şi Salrom), către Oltchim fără plată, în ciuda deteriorării situaţiei financiare a societăţii.

 

„Comisia a constatat că, în cazul de faţă, niciun creditor operând în economia de piaţă nu ar fi fost de acord să anuleze datoriile existente ale Oltchim sau să continue furnizările către această societate în condiţiile în care AAAS şi alţi creditori aflaţi în proprietatea statului au făcut-o în 2015. Prin urmare, măsurile de sprijin public constituie ajutor de stat în sensul normelor UE. Ulterior, Comisia a evaluat aceste măsuri în conformitate cu normele UE aplicabile privind ajutoarele de stat, şi anume Orientările din 2014 privind ajutoarele de stat pentru salvare şi restructurare. Orientările îi permit statului să intervină în sprijinul unei întreprinderi aflate în dificultate financiară numai în condiţii specifice şi impun, în special, ca respectiva întreprindere să facă obiectul unui plan de restructurare solid, să contribuie la costurile aferente restructurării sale şi ca orice eventuale denaturări ale concurenţei să fie limitate”, precizează CE.

În cazul de faţă, Comisiei nu i-a fost notificat niciun astfel de plan de restructurare. În plus, Comisia a constatat că nu a existat nicio contribuţie vizibilă din partea investitorilor la costurile de restructurare ale societăţii. Prin urmare, Comisia a concluzionat că finanţarea publică acordată de România societăţii Oltchim, de aproximativ 335 de milioane euro plus dobânzi, este incompatibilă cu normele UE privind ajutoarele de stat şi trebuie să fie recuperată de România.

Pentru a stabili dacă ajutoarele au fost transferate noilor proprietari în urma vânzării de active, Comisia a evaluat dacă există continuitate economică între noul şi fostul proprietar. Comisia utilizează o serie de indicatori, cum ar fi obiectul tranzacţiei (activele, pasivele şi resursele umane transferate, vânzarea de pachete de active), momentul vânzării, preţul de vânzare şi procesul de vânzare, precum şi identitatea cumpărătorului. La momentul iniţierii investigaţiei detaliate, Comisia şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la faptul că procesul de privatizare a Oltchim ar putea conduce la o continuitate economică între Oltchim şi viitorul cumpărător (viitorii cumpărători).

După iniţierea procedurii oficiale de către Comisie, autorităţile române au modificat însă condiţiile de vânzare a activelor Oltchim. În special, investitorilor interesaţi li s-a permis să liciteze pentru unul sau mai multe dintre cele nouă pachete de active, sporindu-se astfel probabilitatea vânzării şi a veniturilor astfel obţinute. Pe parcursul procedurii, diverşi investitori de pe piaţă şi-au manifestat interesul şi au achiziţionat majoritatea activelor Oltchim.

 

Citeste in continuare

Afaceri

Șoc pe piața de comunicații din România! Orange și Telekom, planuri mari împreună. Ce pregătesc cei doi giganți de telefonie | GalatiAzi

Publicat

pe

De

Recent, la Paris, în cadrul #HelloShow organizat de Orange la Grande Arche de la Defense, liderii giganţilor au purtat un discurs interesant pe şcenă. Stephane Richard, CEO Orange, care a fost şi gazda evenimentului, l-a invitat pe Tim Hottges, şeful grupului german Deutsche Telekom, alături de el.

CEO-ul Telekom a făcut o glumă atunci când a urcat pe şcenă şi ia dăruit liderului Orange o pereche de tenisi în culoarea companiei Telekom, magenta. Gestul a fost acompaniat de cuvintele lui Tim Hottges, “Magenta is the new Orange”. Rămâne de văzut dacă fuziunea celor două companii se va concretiza.

Noi nu ne plângem de Europa cum face toată lumea ci în schimb vom acţiona împreună pentru ca UE să nu piardă şi al doilea val al digitalizării în faţa SUA şi China”, au anunţat într-un discurs comun din Paris Stephane Richard şi Tim Hottges.

Cei doi giganţi de telefonie coleaborează însă pe multe sectoare. Tot la Paris aceştia au mărturisit că vor lucra „din ce în ce mai strâns împreună“, scopul lor principal fiind să dezvolte diverse produse şi servicii în domeniu.

De asemenea, grupurile Orange şi Deutsche Telekom îşi vor alinia acţiunile astfel încât să favorizeze investiţiile în reţelele 5G.

Orange şi Deutsche Telekom au afaceri cumu­late de 117 mld. euro în 2017. Cei doi sunt competitori dar domină pe piaţa de comunicaţii din România.

Anul acesta colaborarea dintre cei doi s-a concretizat într-o boxă inteligentă – care integrează un asistent virtual bazat pe o soluţie de inteligenţă artificială (AI) şi care a fost dezvoltată de o echipă comună de 150 de oameni şi va fi comercializată sub nume diferite (Hello Magenta respectiv Django) de către cele două grupuri, începând de anul viitor.

Boxa inteligentă Djingo vândut de Orange va ajunge în magazinele din Franţa la început de 2019 şi va costa 49 de euro.

Citeste in continuare

Afaceri

Victor Ponta a răbufnit! Liderul PRO România a șters pe jos cu Liviu Dragnea. Ce l-a deranjat | GalatiAzi

Publicat

pe

De

Dacă Dragnea a afirmat că „unii se înghesuie la un partid securist, făcut de securişti pentru securişti”, fostul premier aminteşte cum stăteau lucrurile acum câţiva ani.

„Eu nu am tăiat porcul la T14 şi nici nu căram vinuri scumpe la K2 ca să mă ajute cineva cu dosarele. Mă acuză exact cum spunea şeful lui, Băsescu. Nici nu l-a dus mintea la ceva mai deştept”, a declarat Victor Ponta.

Fostul premier, Victor Ponta, a publicat în 2018 o nouă fotografie în care liderul PSD, Liviu Dragnea, apare alături de principalii reprezentanţi ai aşa-zisului stat paralel, Laura Codruţa Kovesi şi George Maior.

Victor Ponta a declarat ulterior că fotografia a fost făcută în 2014, la una dintre vilele de protocol ale SRI, cu ocazia unei zile de naştere.

Potrivit unor surse, fotografia a fost făcută la K2, unul dintre sediile de protocol ale SRI din Bucureşti.

În 2014, Liviu Dragnea era trimis în judecată de DNA-ul condus de Laura Codruţa Kovesi în dosarul ”Referendumul”, în care a fost condamnat definitiv în 2016 la 2 ani de închisoare cu suspendare.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afaceri2 ore inainte

Suma enormă pe care România trebuie să o dea înapoi. Decizia este definitivă | GalatiAzi

Comisia Europeană a constatat că, de la privatizarea eşuată a societăţii petrochimice Oltchim din România, în septembrie 2012, aceasta a...

Exclusiv4 ore inainte

EXCLUSIV/CIRCOTECA CONTINUA/ CIRCUL SE AMANA!/SEDINTA PUBLICA A COMISIEI DE DISCIPLINA S-A AMANAT

Circoteca continua! Sedinta publica a Comisiei de Disciplina din cadrul Politiei Locale Ploiesti de azi, orele 13.30  – s-a amanat...

Afaceri5 ore inainte

Șoc pe piața de comunicații din România! Orange și Telekom, planuri mari împreună. Ce pregătesc cei doi giganți de telefonie | GalatiAzi

Recent, la Paris, în cadrul #HelloShow organizat de Orange la Grande Arche de la Defense, liderii giganţilor au purtat un...

Afaceri8 ore inainte

Victor Ponta a răbufnit! Liderul PRO România a șters pe jos cu Liviu Dragnea. Ce l-a deranjat | GalatiAzi

Dacă Dragnea a afirmat că „unii se înghesuie la un partid securist, făcut de securişti pentru securişti”, fostul premier aminteşte...

Afaceri11 ore inainte

Românii pot primi de la stat 20.000 de lei. Ghidul de finanțare a fost publicat | GalatiAzi

Ghidul de finanţare a instalării de panouri fotovoltaice prin care statul oferă până la 20.000 de lei oricărui doritor a...

Afaceri14 ore inainte

SCANDAL MONSTRU la Exatlon! Iar s-au tras sfori! Cine e câștigat marele trofeu și cei 100.000 de euro! De ce ar fi decis Kanal D așa | GalatiAzi

Atunci mulţi au acuzat faptul că trofeul a fost înmânat în urma unui vot al publicului, care s-ar fi îndreptat...

Afaceri18 ore inainte

„M-a bătut până m-a umplut de sânge și m-a lăsat inconștient pe jos” | GalatiAzi

Iulian Pîtea, deşi are doar 21 de ani, are deja în spate o carieră sportivă demnă de invidiat şi care...

Afaceri21 de ore inainte

Franța este noua campioană europeană la handbal feminin! | GalatiAzi

Meciul a fost unul echilibrat, cele două echipe mergând cap la cap până la 7-7. Imediat, însă, franţuzoaicele au început...

Afaceri24 de ore inainte

Călin Popescu Tăriceanu, anunț de ultimă oră! Pe cine va susține ALDE la prezidențiale! Decizie neașteptată | GalatiAzi

Preşedintele ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, a susţinut, la Consiliul Naţional al PSD, că obiectivul este ca această coaliţie PSD-ALDE să...

AfaceriO zi inainte

Breaking news. Se închid școlile! Vezi unde și pentru cât timp | GalatiAzi

Școlile din Timiș vor fi închise luni și marți din cauza fenomenelor meteo extreme. Este posibil, ca și în alte...

AfaceriO zi inainte

Fenomene meteo extreme, în România. Mai multe județe sunt deja sub cod. Combinație letală, pe șosele. Următoarele ore sunt critice | GalatiAzi

Opt judeţe se află sub cod portocaliu, iar în unele localităţi populaţia a rămas fără curent electric. În aceste zone,...

ExclusivO zi inainte

DE ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, JOHANNIS + DANCILA + BASESCU + PSD = „BIG LOVE” PENTRU MINISTERUL APARARII NATIONALE

In ecuatia functionarii unei motociclete la parametri maximi, motorul este componenta care da viata acestui vehicul pe doua roti. Cu...

AfaceriO zi inainte

Liviu Dragnea pregătește marea lovitură. Conducerea PSD, convocată. Anunț de ultimă oră! | GalatiAzi

Secretarul general al PSD, Codrin Ştefănescu, afirmă că, duminică, la Consiliul Naţional al social-democraţilor, preşedintele partidului, Liviu Dragnea, va transmite...

Afaceri2 zile inainte

EXCLUSIV Lovitură de teatru în licitația uriașă făcută de Primăria lui Firea. Cine se bate pentru 200 de milioane de euro | GalatiAzi

Iată ce cerinţă obligatorie are PMB cu privire la afacerile pe care le derulează un potenţial ofertant, potrivit anunţului din...

Afaceri2 zile inainte

Complet neașteptat! Cine a fost desemnat BĂRBATUL ANULUI 2018 în România și cât de bogat este | GalatiAzi

Smiley a primit premiul în cadrul Galei Unica, şi i-a surclasat pe Cove şi Vladimir Drăghia. La aceeaşi categorie, Bărbatului anului...

Afaceri2 zile inainte

Video. Poliția română a ars sute de milioane de euro. Motivul este INCREDIBIL! | GalatiAzi

Patru tone de droguri de risc şi de mare risc, substanţe stupefiante confiscate în dosare penale din ultimii ani, au...

Știrile Săptămânii